رییس شورای شهر املش به تابناک گفت ؛
تابناک / مدتی قبل خبری با عنوان ماجرای برکناری شهردار املش به کجا رسید!؟ از خروجی این خبرگزاری منتشر شد.
کد خبر: ۴۴۵۸۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶ 21 June 2017
تابناک / مدتی قبل خبری با عنوان ماجرای برکناری شهردار املش به کجا رسید!؟
از خروجی این خبرگزاری منتشر شد.
 
 در گزارش آمده بود ؛ هوشنگ خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور طی نامه ای به استاندار گیلان نوشت: بنا بر رای دیوان عدالت اداری مبنی بر توقف عملیات اجرایی رای شماره ۱۶۰/م مورخ ۱۳۹۵/۱۱/۱۸ هیات رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان استانداری گیلان، در حال حاضر بابک ریحانی شهرداری قانونی شهر املش می باشد.
 
همین نامه و دستور ابقای ریحانی کافی بود تا دوباره حواشی به شهر و شهرداری املش بازگردد.
 
 
 
 
 
در همین رابطه غلامرضا رضایی در گفتگویی با تابناک اظهار کرد: احساس میکنیم بحث ابقای ریحانی سیاسی بوده است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر املش تصریح کرد: بابک ریحانی اگر متخلف بود علت دوباره ابقا شدنش چیست، و اگر متخلف نبود چرا از سمت خود معلق شد و چرا این همه جنجال و برهم زدن آرامش شهر را به وجود آوردند.
 
وی افزود: بنده و سایر اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم عزیز املش که انتظار دارند حافظ منافع شهرشان باشیم باید ما را قانع کنند و این دستور را توجیه نمایند ؛ چرا که ما باید در مقابل اعمال خود به مردم پاسخگو باشیم و املش شهر کوچکی نیست که هرکسی بخواهد آن را به حاشیه ببرد و بازیچه قرار دهد.
 
رضایی ادامه داد: جو شهرستان املش پذیرای این موضوع نیست چرا که بعد از آن ماجراها به یک آرامش نسبی دست پیدا کرده بود و کارها طبق روال در حال انجام بود ؛ اما حالا با این مسائل دوباره درصدد برهم زدن آرامش شهر شده اند ؛ به هرحال انتظار داریم مسئولین امر دلایل خود را از این دستور به صورت شفاف بیان کنند، چون مردم عزیز املش انتظار پاسخگویی از مارا دارند.
 
 
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار