تابناک / شهردار چاف و چمخاله از بازگشایی طرح دریای چمخاله از اول تیرماه جاری خبر داد و گفت: این شهرداری برای استقبال و همکاری با سرمایه گذاران آمادگی دارد.
کد خبر: ۴۴۴۶۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۸ 20 June 2017
تابناک / شهردار چاف و چمخاله از بازگشایی طرح دریای چمخاله از اول تیرماه جاری خبر داد و گفت: این شهرداری برای استقبال و همکاری با سرمایه گذاران آمادگی دارد.

رضا همام ذاکری عصر امروز در نشست با خبرنگاران  این شهرستان با اشاره به طرح سالم‌سازی دریای چاف و چمخاله اظهار کرد: طرح دریای چمخاله نسبت به سال گذشته توسعه‌یافته‌تر شده و طرح بانوان چاف با 400 میلیون تومان در حال راه‌اندازی است.

وی با اشاره به اینکه طرح دریای چمخاله در سال گذشته به‌عنوان یکی از طرح‌های نمونه کشور برگزیده شد، افزود: وسعت ، امکانات و امنیت از مزیت‌های طرح سالم‌سازی دریای چمخاله است.
 
 
 

شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: انتخاب شدن طرح دریای چمخاله به‌عنوان یک طرح ملی  موجب تعهدات بیشتر این شهرداری شده تا امکانات گسترده‌تری برای رفاه حال شهروندان ، مسافران و گردشگران فراهم کند.

وی ایجاد بسترسازی و پیاده‌سازی در داخل طرح سالم‌سازی ، توجه به چیدمان مغازه‌ها ، تأمین وسایل ورزشی، تخت‌های آفتاب و تخت‌های ماساژ،... را از اقدامات شهرداری چاف و چمخاله اعلام کرد و گفت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و ورزشی مانند جشن‌های شادی ، فوتبال ساحلی ، فوتسال ساحلی و والیبال ساحلی جهت فراهم کردن اوقات مفرح، بانشاط و سالم برای خانواده‌ها و جوانان در ایام تابستان پیش‌بینی‌شده است.

همام ذاکری فراهم کردن جت اسکی و قایق در طرح برادران، گسترده کردن امکانات شهربازی ، برگزاری جشنواره‌های مختلف مانند جشنواره بادبادک‌ها ، مجسمه‌های شنی، بومی و محلی، ...را از دیگر فعالیت‌های شهرداری چاف و چمخاله در طرح سالم‌سازی دریا برشمرد.

وی از بازگشایی طرح سالم‌سازی دریا در ساحل چمخاله از اول تیرماه جاری خبر داد و افزود: شهرداری چاف و چمخاله تلاش می‌کند که طرح بانوان دریای چاف را در تابستان امسال راه‌اندازی کند.

شهردار چاف و چمخاله با اشاره به طول دو کیلومتر نوار ساحلی این شهر بیان کرد: در سال گذشته 25 نفر غریق نجات در طرح سالم‌سازی بکار گیری شده و بالغ‌بر 110 میلیون تومان حقوق ناجیان از سوی شهرداری پرداخت‌شده است.

وی از آمادگی شهرداری چاف و چمخاله برای استقبال و همکاری با سرمایه‌گذاران خبر داد و گفت:چاف و چمخاله دارای مواهب الهی به‌ویژه ساحل منحصربه‌فردی بوده که در جذب گردشگر و رونق اقتصادی منطقه می‌تواند مؤثر باشد.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار