کد خبر: ۴۴۳۸۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۷ 19 June 2017
تابناک / شمشیرباز گیلانی با درخشش در رقابت های قهرمانی آسیا ، مقام نایب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات را کسب کرد.

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه به ایرنا گفت: محمد رهبری ورزشکار شایسته گیلانی توانست با انجام بازی های بسیار خوب به مدال نقره آسیا دست یابد.
سعید علیپور اظهار کرد : این شمشیرباز گیلانی در اسلحه سابر ، به مصاف حریفان خود رفت و با کسب چهار پیروزی ، توانست به جدول اصلی راه یابد و در این مرحله ابتدا مقابل حریفی از قراقستان قرار گرفت و موفق شد حریفش را مغلوب کند.
وی افزود: رهبری در ادامه مقابل شمشیرباز قدرتمند کره جنوبی که عنوان قهرمانی تیمی المپیک و مدال برنز انفرادی المپیک را در اختیار داشت، قرار گرفت و با انجام یک بازی زیبا توانست این حریف قدرتمند خود را شکست دهد.
علیپور ادامه داد: این شمشیرباز برجسته گیلانی در ادامه نیز حریفانی از هنک کنگ و کره جنوبی را مغلوب کرد و به دیدار نهایی راه یافت که در این مرحله مغلوب حریفش شد و مدال نقره آسیا را برگردن آویخت.
وی خاطرنشان کرد: همچنین فائزه رفیعی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت ها بود که این شمشیرباز نیز تا مرحله یک سی و دوم صعود کرد اما در این مرحله با شکست ، از گردونه رقابت ها کنار رفت.
علیپور در ادامه گفت : در رقابت های شمشیربازی قهرمانی آسیا ، حدود یکصد ورزشکار از 18 کشور حضور دارند که در هنک کنگ با هم به رقابت می پردازند.
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان یاداور شد: این دو ششمیرباز گیلانی هفته گذشته نیز در رقابت های جایزه بزرگ روسیه حضور یافته بودند که فائزه رفیعی توانسته بود در جریان این مسابقات به دو پیروزی ارزشمند و 17 امتیاز دست یابد و در رتبه یکصد و شانزدهم شمشیربازان برتر جهان قرار گیرد.
در استان گیلان بیش از 200 ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی شمشیربازی ، در دو بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار