کد خبر: ۴۴۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۲ 19 June 2017

تابناک / هفته دوم تمرینات آماده‌سازی سپیدرودی‌ها برای حضور در لیگ برتر در زمین چمن مجموعه ورزشی دانشکده تربیت بدنی دانشگاه گیلان در زیر باران برگزار شد.

 تمرینات سرخ پوشان رشتی با حضور تمام بازیکنانی که در دو هفته گذشته با این تیم قرارداد منعقد کردند زیر نظر علی نظر محمدی برگزار شد.

این تمرین که برای نخستین بار از زمین چمن مصنوعی عضدی به مجموعه دانشگاه گیلان منتقل شده بود، زیر باران شدید بهاری رشت انجام شد ولی با وجود وضعیت نامطلوب جوی و دوری 15 کیلیومتری از رشت با استقبال هواداران سپیدرود مواجه شد.

این تمرینات تا پایان هفته هر روز راس ساعت 18 در همین مجموعه برگزار می‌شود و بعد از آن سرخ پوشان از شنبه هفته آینده اردوی 10 روزه‌ای در کردان کرج برگزار خواهند کرد.

طبق گفته مدیرعامل باشگاه سپیدرود، تا پیش از شروع بازی‌های لیگ برتر یک اردوی دیگر سپیدرودی‌ها در تبریز و در صورت محقق شدن امکانات در باکو برگزار خواهند کرد.

در این تمرین مسعود رهنما مدیرکل سازمان ورزش و جوانان گیلان، فرامرز الماسخاله رئیس هیئت فوتبال گیلان، کیوان محمدی رئیس سازمان برنامه و بودجه گیلان، محبی رئیس دانشکده تربیت بدنی گیلان، میرشهاب مومنی مدیرعامل باشگاه سپیدرود و جمعی دیگر از مسئولین استانی حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۷
با احترام و خسته بنباشید به اقای نظر محمدی مربی جوان سپیدرود ، توصیه دوستانه من به ایشان این است همانطور که برای حضور در لیگ برتر به سراغ بازیکنان لیگ برتری رفته ، تا دیر نشده و مادامی که دارای محبویت هستند به فکر تحویل مسئولیت سنگین مربیگری تیم به یک مربی باتجربه در رده لیگ برتر باشد ، زیرا بر خلاف لیگ ها ی 2 و 1 که تیم ها با تهییج احساسات بازیکنان و تماشاگران و شگردهای خاص تیم های آماتوری ، موفقیت کسب می کنند و تاکتیک های تیمی نقش زیادی ندارد ، سرمربیگری در لیگ برتر نیاز به دانش فنی و تجربه بالا و حرفه ای زیاد دارد و مجال ازمون و خطا و تجربه اندوزی نیست سرنوشت تلخ مربیان نامداری مثل فیروز کریمی ، مظلومی و ... دلیلی بر این مدعاست.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار