کد خبر: ۴۴۲۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷ 17 June 2017
داور سه ستاره گیلانی برای نخستین بار با دعوت فدراسیون جهانی بوکس کار قضاوت در مسابقات بوکس قهرمانی اروپا و انتخابی جهانی را انجام داد.

داور گیلانی درگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دعوت فدراسیون جهانی بوکس (aiba) از وی برای قضاوت در مسابقات بوکس قهرمانی اروپا و انتخابی جهانی این رشته، اظهار کرد: این نخستین بار است که یک داور ایرانی برای قضاوت در مسابقات قهرمانی بوکس اروپا دعوت می شود.

بابک بردبار با بیان اینکه مسابقات قهرمانی بوکس اروپا و انتخابی جهانی آلمان در کشور اوکراین در حال برگزاری است، افزود: این مسابقات از ۱۷ ژوئن (۲۶ خردادماه) آغاز و به مدت ۹ روز ادامه دارد.

داور سه ستاره بوکس گیلان با اشاره به اینکه مسابقات در مجموعه ورزشی لوکوموتیو شهر خارکوف اوکراین در حال برگزاری است، گفت: این مسابقات در دو رینگ A  و B  برگزار می شود.

بردبار به قضاوت خود در شب اول این مسابقات اشاره و خاطرنشان کرد: در شب اول این مسابقات در هر رینگ هفت مسابقه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در شب اول در شش مسابقه از هفت مسابقه در رینگ A قضاوت کرده است، تصریح کرد: در یک مسابقه به عنوان داور ریفری (وسط) و در پنج مسابقه دیگر به عنوان داور کنار قضاوت کرده است.

داور سه ستاره بوکس گیلان در ادامه با اشاره به حضور ۲۳۴ بوکسور در این دوره از مسابقات، اظهار کرد: این ورزشکاران از ۳۹ کشور اروپایی در این مسابقات شرکت کرده اند و این مسابقات به عنوان انتخابی مسابقات جهانی آلمان نیز محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار