کد خبر: ۴۴۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۴ 17 June 2017
تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ادامه ابرناکی، وزش باد و بارندگی های پراکنده در برخی نقاط استان تا اواسط هفته آینده خبر داد.

مازیار غلامی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه کم و بیش ناپایدار در منطقه است که بر این اساس شرایط برای ابرناکی، وزش باد (بعضی نقاط شدید)، در بعضی ساعت ها بارندگی و احتمال رعد و برق تا اواسط هفته مهیاست.
 
وی آسمان امروز گیلان را قسمتی ابری تا ابری، در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، در ارتفاعات و دامنه های جنوبی صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و برای فردا (شنبه) نیز آسمان استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، در بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد، در ارتفاعات و دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 43 درجه مربوط به رودبار و کمینه دما را با 13 درجه مربوط به ماسوله ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای شهر رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 30 و 22 درجه ثبت شده است.
وی بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته را مربوط به تالش با 18.2 میلیمتر عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار