کد خبر: ۴۴۲۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۲ 17 June 2017
تابناک / امام جمعه شهرستان لاهیجان گفت: آتش به اختیار مورد نظر رهبر فرزانه انقلاب، به معنای فتنه گری و ایجاد بی نظمی در جامعه نیست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام احمد عبدالله زاده در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان افزود: مقام معظم رهبری اصطلاح آتش به اختیار را وارد ادبیات سیاسی کشور کردند که این، به معنای فتنه گری و ایجاد بی نظمی در جامعه نیست و معنای آن این است که مردم در همه جا از مسئولان جلوتر هستند و باید در صحنه حضور داشته باشند.
 
وی اقدام دانشجویان پیرو خط امام (ره) در تسخیر لانه جاسوسی، دفاع مردمی در صحنه های جنگ تحمیلی و دیگر عرصه ها را مصداق اصطلاح آتش به اختیار ذکر کرد.
 
امام جمعه لاهیجان با اشاره به اینکه دشمن با تبلیغات در فضای مجازی در حال ضربه زدن به ارزش های دینی و شبهه افکنی است، اظهار داشت: دشمنان ، شبهه افکنی در مورد قرآن کریم و ارزش های دینی را در دستور کار قرار داده اند.
 
وی با اشاره به اهمیت کار قوه قضائیه در دفاع از ارزش ها گفت: مسئولان قضایی باید همت بیشتری داشته باشند و از فسادها جلوگیری کرده و با کسانی که در ادارات کار ارباب رجوع را انجام نمی دهند، برخورد کنند.
حجت الاسلام عبدالله زاده همچنین به اهمیت راهپیمایی روز قدس سال جاری اشاره کرد و از مردم خواست در این راهپیمایی، با شکوه تر از سال های قبل شرکت کنند.
امام جمعه لاهیجان به وضعیت چایکاری در لاهیجان نیز اشاره و اضافه کرد: تنها کشاورزان هستند که بطور واقعی اقتصاد مقاومتی را اجرایی می کنند و دولت باید به چایکاران و برنجکاران توجهی ویژه داشته باشد و همچنین به گونه ای آب مدیریت شود که کشاورزان دغدغه نداشته باشند.
شهرستان لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار