کد خبر: ۴۴۲۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۶ 17 June 2017
سرمربی فصل گذشته ذوب آهن اصفهان امروز اعلام کرد که قصد ندارد در کادر فنی تیم پیکان حضئر داشته باشد.

 تیم فوتبال نفت تهران با درگیری‌های شدید مالی لیگ شانزدهم را پشت سر گذاشت و به همراه علی دایی به عنوان قهرمانی در جام حذفی دست یافت؛ اما این دلیلی کافی نبود تا دایی تصمیم به ادامه همکاری با این تیم که فاقد ساماندهی لازم بود را ادامه دهد.


با جدایی دایی از نفت تهران و به دست گرفتن سکان سایپا در لیگ هفدهم، مسئولان نفت تهران با چند گزینه مدنظرشان وارد مذاکره شدند اما دو گزینه احتمالی هدایت این تیم به تراکتورسازی و استقلال خوزستان رفتند تا همچنان وضعیت هدایت این تیم در فصل پیش رو نامعلوم باشد.


امروز مجتبی حسینی، سرمربی فصل پیش ذوب آهن که به تازگی به عنوان دستیار مجید جلالی در پیکان تهران معرفی شده بود، به مسئولان تیم اعلام کرده قصد ندارد در این باشگاه حضور داشته باشد و همین موجب شد تا شایعاتی درخصوص حضور او روی نیمکت نفت تهران به گوش برسد.


حسین قدوسی، مدیر روابط عمومی باشگاه نفت تهران در این خصوص به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: ایشان جزو گزینه‌های مدنظر باشگاه نیستند و مسئولان باشگاه هیچگونه مذاکره‌ای برای حضور او روی نیمکت نفت تهران نداشته‌اند.


وی ادامه داد: مذاکرات مثبتی را در پیش گرفته‌ایم و به زودی سرمربی این تیم مشخص می‌شود تا به صورت جدی وارد بازار نقل و انتقالات شویم.


پیش از این گفته می شد احتمال حضور علی کریمی و حمید استیلی به عنوان جدی ترین گزینه هدایت نفت تهران در فصل جدید فوتبال ایران محسوب می شوند و باید دید طی روزهای آینده چه تصمیمی درباره قهرمان جام حذفی فوتبال ایران گرفته خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار