کد خبر: ۴۴۲۱۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۴ 16 June 2017
تابناک / دبیر هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه به شایان مصلح بی احترامی نشده‌ است، گفت: نمی‌شد به بازیکنی که سابقه حضور در لیگ برتر و تیم ملی نداشته است یک میلیارد بدهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، پندار توفیقی در خصوص دلایل جذب نشدن شایان مصلح و حضورش در باشگاه پرسپولیس به رادیو تهران، گفت: برای مصلح آرزوی موفقیت می کنم. پوشیدن پیراهن استقلال و پرسپولیس لیاقت می خواهد ولی بازیکنان نباید از این موضوع به عنوان دستاویزی برای بالابردن قیمت خود استفاده کنند. من بارها با دوستان خود در باشگاه پرسپولیس هم صحبت کرده ام که اسیر فضای بازیکنان و مدیربرنامه های آنها برای بالابردن قیمت ها نشوند.

وی درباره این که مصلح مدعی شده استقلالی ها به وی بی احترامی کرده اند، افزود: هیچ بی احترامی به مصلح نشده است. جلسات ما شفاف است و همه چیز در آن ثبت و ضبط می شود. تنها مشکل مصلح مسائل مالی است که به شدت برایش مهم است.

توفیقی درباره اینکه آیا درخواست یک میلیاردی مصلح از استقلال صحت دارد ادامه داد: باشگاه استقلال برای او یک مبلغ عرف در نظر گرفته بود ولی مصلح می گفت پرسپولیس با آپشن هایش به من یک میلیارد می دهد. امکان پرداخت این پول ها در استقلال نیست. ما بازیکنان جوان و ستاره ای داریم و نمی توانیم با آنها که نایب قهرمان لیگ شده ایم، ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون تومان بدهیم ولی به بازیکنی که از لیگ دسته اول آمده است، یک میلیارد بدهیم. آن هم برای بازیکنی که نه سابقه بازی در لیگ برتر دارد و نه در تیم ملی حضور داشته و تنها افتخارش بازی برای تیم سفیدرود رشت است. من برای سپیدرود احترام زیادی قائلم.

مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال تأکید کرد: ما در باشگاه استقلال با این قیمت ها مقابله می کنیم وگرنه می توانستیم مصلح را با یک میلیارد تومان بگیریم و بعد پولش را ندهیم و او دنبال پولش برود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار