کد خبر: ۴۴۲۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵ 16 June 2017
تابناک / محمدعلی نجفی استاندار گیلان به مناسبت شهادت اولین شهید گیلانی وزارت اطلاعات در مبارزه با تروریست ها، پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام تسلیت که نسخه ای از آن روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، آمده است: گیلانیان غیور که در طول قرون متمادی به عنوان عاشقان اهل بیت و خاندان رسالت از پرچمداران مبارزه با دشمنان، بیگانگان و متجاوزان به کشور از صدر اسلام تاکنون هستند؛ دیروز نیز یکی از فرزندان شجاع و فداکار خود را تقدیم استحکام پایه های امنیت و آسایش نظام و انقلاب کردند.
 
وی در ادامه این پیام افزوده: با خبر شدیم شهید حسن عشوری یکی از نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات از خطه شهیدپرور گیلان در مبارزه با یک تیم تروریستی در چابهار به عنوان اولین شهید وزات اطلاعات در مبارزه با تروریست های تکفیری و داعش به جمع شهدای سرافراز اسلام پیوسته است.
 
استاندار گیلان در این پیام خاطرنشان کرده: پدیده‏ شوم تروریسم و مبارزه با آن از آغازین روزهای انقلاب با امنیت ملی و بین‏ المللی جمهوری اسلامی ایران پیوند خورده و بی تردید نقش بی بدیل سربازان خدوم ، خبره و گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات در پیشگیری از هرگونه اقدام شوم دشمن در برهم زدن آرامش این کشور انکارناپذیر بوده و هست.
محمدعلی نجفی در خاتمه این پیام، ضمن قدردانی از تلاش های ویژه پرچمداران عرصه صیانت از مرزهای ایران اسلامی و محکوم کردن هرگونه اقدامات تروریستی، شهادت شهید حسن عشوری در ایام ضیافت الهی را به وزیر اطلاعات، همرزمانش، مردم گیلان و بویژه خانواده‌ معزز آن شهید والامقام تبریک و تسلیت گفته و ابراز امیدواری کرده که همانند گذشته شاهد موفقیت و پیشرفت های مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج) در انجام مأموریت های ذاتی که از اهمیت و ظرافت ویژه‌ ای برخوردار است، باشیم.
سید محمود علوی وزیر اطلاعات شب گذشته (چهارشنبه) از انهدام دو تیم تروریستی در چابهار و کردستان خبر داد و گفت در جریان انهدام تیم تروریستی در چابهار، پنج نفر بازداشت و دو نفر به هلاکت رسیدند.
وی اضافه کرد که این تیم تروریستی اهداف عملیاتی داشتند و قصد اقدام نظامی در یک پادگان را داشتند. وزیر اطلاعات گفت که متاسفانه در جریان این عملیات اولین شهید وزارت اطلاعات از سرزمین گیلان به شهادت رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار