کد خبر: ۴۴۲۱۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۸ 16 June 2017
تابناک / نمی توانیم از سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور انتظار داشته باشیم از تک تک مسافرین بپرسد که از آنها چقدر کرایه دریافت شده و چه اتفاقی افتاده است؟! به هر حال مسافرینی که غیر از نرخنامه از آن ها کرایه گرفته میشود، می توانند با سازمان تماس بگیرند و شکایت خود را ابلاغ نمایند.

رضا رسولی عضو شورای شهر رشت و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین در خصوص حواشی اخیر کاهش نرخ کرایه تاکسی در شهر رشت گفت: دستور عملی داده شد توسط دولت محترم  که اگر افزایش نرخ قرار است اتفاق افتد نهایتا ۶ درصد باشد و اگر بیشتر از میزان مد نظر شهرداری است باید به ستاد تنظیم بازار ارجاع داده شود اما با توجه به اینکه زمان اعلام شدن این مطلب بسیار دیر بود و باید سریع تر به نتیجه ی نهایی می رسیدیم، طبق روال معمول در شورای شهر نرخ را تصویب کردیم که این مسئله کاملا کارشناسی شد و ما از آن نیز دفاع داشتیم و هنوز هم به آن معتقدیم اما آنچه که دستور العمل دولت بود باید انجام شود و ما نیز بریا احترام به قوانین آن را انجام دادیم.

وی ادامه داد: در این میان ستاد تنظیم بازار نرخ جدید را به شهرداری اعلام کرد و نرخ کاهش داده شده را نیز مشاهده کردیم و از آن مطلع هستیم، امروز هم ابلاغ نرخ جدید توسط ستاد برای خطوط مختلف انجام شد و طبیعتا باید نرخ ها در تاکسی ها نصب شده باشد و سازمان تاکسیرانی هم نظارت دارد و هم کنترل محسوس و نامحسوس بر روی این ماجرا را خواهد داشت.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت اضافه کرد: در برخی از موارد اما قوانین رعایت نمی شود هرچند که نمی توانیم از سازمان تاکسیرانی و پلیس راهور انتظار داشته باشیم از تک تک مسافرین بپرسد که از آنها چقدر کرایه دریافت شده و چه اتفاقی افتاده است؟! به هر حال مسافرینی که غیر از نرخنامه از آن ها کرایه گرفته میشود، می توانند با سازمان تماس بگیرند و شکایت خود را ابلاغ نمایند.

رسولی با بیان اینکه تاکسی داران ما تحت فشار هستند تصریح کرد: شاید این موضوع به دلیل برنامه ریزی گذشته و افزایش بی رویه ی تاکسی دارها و مسافربرهای شخصی باشد، در عین حال اما رانندگان تاکسی ما بسیار صبور هستند و مشکل را در بین خودشان حل و فصل خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار