پس از درگیری لفظی فلاحت پیشه با نماینده رشت ؛
تابناک / حشمت‎الله فلاحت‌پیشه چهره شناخته شده کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز در نامه‌ای از نماینده مردم رشت به خاطر صحبت‌هایی که در مورد او در روز حادثه تروریستی زده بود، عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۴۴۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷ 14 June 2017
تابناک / حشمت‎الله فلاحت‌پیشه چهره شناخته شده کمیسیون امنیت ملی مجلس امروز در نامه‌ای از نماینده مردم رشت به خاطر صحبت‌هایی که در مورد او در روز حادثه تروریستی زده بود، عذرخواهی کرد.
 
این نامه عذرخواهی نشان داد که حاشیه حادثه تروریستی مجلس، تنها بولد شدن نواقص امنیتی و ابهام‌هایی پیرامون حضور یک زن همراه با تیم تروریستی نیست، چه آنکه خود اهالی خانه ملت نیز، با بیان نظراتی پیرامون این حادثه برای دیگر همکارانشان حاشیه سازی کردند.

 داستان از این قرار بود که غلامعلی جعفرزاده ایمن‎آبادی بعد از آنکه در روز حمله تروریستی از مجلس خارج شده بود،‌ در گفت‎وگویی، از نبود کمکی به او برای خروج از مجلس گله کرد. این نماینده جانباز مجلس که مجبور است با ویلچر حرکت کند، گفته بود: «من اخرین نماینده ای بودم که از مجلس خارج شدم و وارد حیاط مجلس شدم. هیچ نماینده ای منتظر من نماند و حتی توجه نکرده بودند که من یک ویلچیر بزرگ دارم، تنها دو نفر از خدماتی ها به کمک من امدند و بدلیل عدم رمپ، مجبور شدند که ویلچیر من را بلند کنند.»
 
 

 
این صحبت جعفرزاده چند روز بعد از سوی فلاحت‎پیشه در مصاحبه‌ای مورد نقد قرار گرفت که گفته بود: «این ادعا از خود شیرینی‌های این نماینده است زیرا همکاران هیچ عجله‌ای برای خروج نداشتند و حتی از یگان حفاظت مجلس خواستند که آنها را برای مقابله با تروریست‌ها مسلح کنند.»

این جبهه گیری فلاحت‎پیشه در برابر سخن جعفرزاده نماینده جانباز مجلس، چنان رابطه این دو را «شکراب» کرد که سرانجام فلاحت پیشه مجبور شد در نامه‌ای رسمی از نماینده مردم رشت در مجلس عذرخواهی کند. او در این نامه نوشت: «با مراجعه به اصل مصاحبه آقای جعفرزاده درخصوص حوادث تروریستی چهارشنبه گذشته مجلس، مشخص شد که ایشان هیچ‌گونه کوتاهی یا بی‌تفاوتی را متوجه نمایندگان مجلس نکرده است و تاکید دارد که مجلس ایران به رغم ادامه درگیری‌ها، حتی لحظه‌ای وقفه در کار خود نداشته است.
 
لذا اینجانب مراتب عذرخواهی خود را از برادرم آقای جعفرزاده نماینده عزیز و خدوم مجلس به اطلاع خبرنگاران عزیز می‌رسانم و خواستار درج این مطالب به نحو شایسه می‌باشم، چون همواره ایشان را از افتخارات مجلس دهم دانسته‌ام که به ویژه در کمیسیون تلفیق همکاری بی‌سابقه‌ای را در خصوص احکام مربوط به ایثارگران کشور تجربه کرده‌ایم.»
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار