علوی از شهردار آینده گفت ؛
تابناک / محمدعلی ثابت‌قدم از سال 93 با حکم وزیر کشور و کسب 9 رأی از مجموع 15 رأی شورای اسلامی دور ه چهارم شهر رشت کار خود را با عنوان شهردار رشت آغاز کرد. البته او برای مدتی در دوره شورای سوم نیز عهده‌دار مسوولیت شهرداری بود اما کنار گذشته شد و بعد در شورای چهارم برای بار دوم به این کار دعوت شد.
کد خبر: ۴۴۰۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۶ 14 June 2017
تابناک / محمدعلی ثابت‌قدم  از  سال 93  با حکم وزیر کشور  و  کسب 9 رأی از مجموع 15 رأی شورای اسلامی دور ه چهارم  شهر رشت کار خود را با عنوان شهردار رشت آغاز کرد. البته او برای مدتی در دوره شورای سوم نیز عهده‌دار مسوولیت شهرداری بود اما کنار گذشته شد و بعد در شورای چهارم برای بار دوم به این کار دعوت شد.

اما روز گذشته وبعد از نزدیک سه سال کار در شهرداری رشت با با ١٠ رای موافق اعضای شورای شهر رشت برکنار شد و فرامرز جمشید پور با ١١ رای سرپرست شهرداری رشت شد.

اعضای شورای شهر رشت علل برکناری اورا انحرافات مالی،نارضایتی پرسنل و تک‌روی او در مسائل شهری عنوان می‌کنند.

به گفته امیرحسین علوی،عضو شورای شهر رشت تصمیم به برکناری شهردار ناگهانی نبوده است و اعضا بعد از بارها استیضاح ایشان سرانجام تصمیم گرفتند که ایشان را برکنار کنند.

او ادامه داد: بسیاری از کارکنان و پرسنل شهرداری رشت از کارکرد ایشان ناراضی بودند و اعتراض داشتند که حقوق و معوقات آن‌ها را پرداخت نمی‌کنند.

علوی با بیان اینکه انحرافات مالی، تک‌روی‌های او در مسائل شهری و نارضایتی پیمانکاران باعث اعتراض اعضای شورای شهر شده بود، اضافه کرد: چندبار ایشان را استیضاح کردیم اما هربار ابقا شدند، امروز تصمیم اعضای شورای شهر این بود که ایشان برکنار شوند تا شهردار بعدی توسط شورای پنجم انتخاب شود.

در همین حال مسعود کاظمی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست شهرداری رشت که بدون حضور شهردار برکنار شده برگزار شد، دلیل برکناری شهردار سابق را عدم ثبات مدیریتی در شهرداری رشت را از دیگر مشکلات فعلی دانسته و گفته است که: متأسفانه طی ماه‌های اخیر اتفاقاتی بدی رقم خورد وعدم ثبات مدیریت در شهرداری رشت موجبات نگرانی پرسنل شهرداری رشت شده بود.

کاظمی  بابیان اینکه پرداخت مطالبات پرسنل و پیمانکاران شهرداری رشت موردتوجه سرپرست شهرداری رشت باشد ادامه داد : تأخیر در پرداخت مطالبات پیمانکاران و پرسنل زحمتکش شهرداری رشت از دغدغه‌های شورای چهارم است و امیدوارم هرچه سریع‌تر برطرف شود.

او با اعلام اینکه پایان دادن به پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری ازجمله انتظاراتی است که از سرپرست شهرداری رشت داریم تاکید کرد: از سرپرست فعلی شهرداری رشت تقاضا داریم از اجرای اقداماتی که منجر به تحمیل هزینه به شهرداری و شهر خواهد شد، اجتناب کند.

 


آیا منظور علوی این است که شورای شهر رشت باید در عزل و نصب های مدیران شهرداری دخالت کند!؟ / دوباره سپرستی و دوباره موج عزل و نصب ها!
 
 
عضوشورای اسلامی شهررشت گفت: در تلاشیم تا شهردار آینده رشت  از داخل مجموعه شهرداری انتخاب شود و یقیناً شورای اسلامی شهر رشت در این راستا با قدرت و قوت عمل خواهد کرد.

سید امیر حسین علوی عصر دیروز در جلسه معارفه سرپرست جدید شهرداری رشت‌ اظهار داشت: شهرداری بزرگترین سازمان خدمات رسان است و پرسنل آن باید ثبات کاری و آرامش داشته باشند.

علوی با بیان اینکه متاسفانه اخیراً اقدامات زیادی بدون توجه به تصمیمات اعضای شورای اسلامی رشت رقم خورده است، تصریح کرد: اخیراً اقداماتی در شهر انجام  و از اعضای شورا به‌عنوان منتخبان مردم رشت دور نگه داشته شد.

وی با اشاره به اینکه سرپرست شهرداری رشت باید فرصت‌ها را غنیمت بشمارد خاطرنشان کرد: در تلاشیم تا شهردار آینده رشت  از داخل مجموعه شهرداری انتخاب شود و یقیناً شورای اسلامی شهر رشت در این راستا با قدرت و قوت عمل خواهد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: یقیناً استیضاح  شهردار پیامی روشن برای شورا و شهرداری رشت داشت و ان‌شاالله شورای پنجم نیز ادامه دهنده این راه خواهدبود.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار