زیباکلام با طنز جواب داد ؛
تابناک / من در اسامی که به آقای روحی خبرنگاری که با من مصاحبه می کردند دادم، بعنوان دوستان اصلاح طلب رشت که مورد بی مهری آقای دکتر نوبخت قرارداشته اند، اساسا اسم آقای دکتر فیاض زاهد را نیاورده بودم. آقای روحی اصرارکردند که نام ایشان را هم اضافه نمایم.
کد خبر: ۴۴۰۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸ 13 June 2017
تابناک / من در اسامی که به آقای روحی خبرنگاری که با من مصاحبه می کردند دادم، بعنوان دوستان اصلاح طلب رشت که مورد بی مهری آقای دکتر نوبخت قرارداشته اند، اساسا اسم آقای دکتر فیاض زاهد را نیاورده بودم.
 
آقای روحی اصرارکردند که نام ایشان را هم اضافه نمایم. یقینا من اگر آقای دکترفیاض زاهد را همچون جناب رمضانپور و… دیگران اصلاح طلب یا حتی داشتن حداقل "مرام” میدانستم دلیلی نبود که به اصرار مصاحبه گر نام ایشان را بعدا اضافه کنم.
 
صادق زیباکلام در پاسخ به هجمه های اخیری که به وی  در پی نقد محمدباقرنوبخت، نوشته شد، دوباره پاسخ داد:
 
حضرات آقایان دکتر احمدرمضانپور، محسن باقری، بخشی، حمیدامیدی، عبدالغفارشجاع، سروش اکبرزاده، حمیدامیدی، عبدالله زاده و…
 
باسلام، بچه های تهرون یک اصطلاحی دارند بنام "مرام”. اما درمورد آقای دکتر فیاض زاهد دونکته را علیرغم میلم باید توضیح دهم. چون بازبقول بچه های تهرون اندِ بی”مرامی” و نامردی هستند.
 
 
 
فیاض زاهد بویی از مرام و معرفت نبرده! / لابد نوبخت برای اصلاح طلبان گیلان کم نگذاشته و علت دلخوری من ماجرای برنج آستانه است! 
 
 
۱ـ من در اسامی که به آقای روحی خبرنگاری که با من مصاحبه می کردند دادم، بعنوان دوستان اصلاح طلب رشت که مورد بی مهری آقای دکتر نوبخت قرارداشته اند، اساسا اسم آقای دکتر فیاض زاهد را نیاورده بودم. آقای روحی اصرارکردند که نام ایشان را هم اضافه نمایم. یقینا من اگر آقای دکترفیاض زاهد را همچون جناب رمضانپور و… دیگران اصلاح طلب یا حتی داشتن حداقل "مرام” میدانستم دلیلی نبود که به اصرار مصاحبه گر نام ایشان را بعدا اضافه کنم.
 
۲ـ آقای دکتر فیاض زاهد درست می گویند. من ۵ یا ۶ سال پیش به ایشان گفتم کتاب شان را نخوانده ام اما درجلسه نقد کتاب شان در دانشگاه آزاد شرکت کردم. اما این همه داستان آنروز نبود. بخش دیگرش را دکتر فیاض زاهد ناخوداگاه لو می دهند. آنجا که نوشته اند:
 
"زیباکلام درنقد کتاب گفت که کتاب حرف جدیدی ندارد و تکرار حرف های تدا اسکاچ پل، نیکی کدی و…می باشد”. پس من خیلی هم بی اطلاع از کتاب دکتر فیاض زاهد نبودم. دلم نیامد در آن جمع بگویم کتاب اساسا حرفی برای گفتن نداشت. از نشر آن کتاب ۵ یا ۶ سال میگذرد و حتی یکبار هم در محافل علمی یا دانشگاهی یا دانشجویان مان نامی از ان کتاب نرفته. چون من آنروز درست دیده بودم و کتاب آقای دکترفیاض زاهد حتی ارزش کاغذی هم که بر روی آن چاپ شده بود را نداشت. اما مرام گذاشتم واسه ادمی که بویی از مرام و معرفت نبرده و با خنده گفتم که "نه نخوانده ام”. بگذریم که ایشان چقدر  بنده را تحت منگنه برای شرکت در جلسه نقد کتاب شان قرارداده و بیچاره ام کرده بودند.
 
از مابقی دوستان اصلاح طلب رشت هم گلایه ایی ندارم چون ”میتوانم درک شان کنم”. حقیقتش اینه که علت اصلی دلخوری من از آقای دکترنوبخت بخاطر رفتار ایشان با دوستان اصلاح طلب گیلان  نیست. چون همانطور که "الان”دوستان و طرفداران جناب نوبخت دارند می فرمایند ”ایشان خیلی هم کم برای اصلاح طلبان و اعتدالیون گیلان گام برنداشته اند”. درست می گویند. لابد علت دلخوری بنده از ایشان از بابت دیگری است.
 
حقیقتش را بخواهید بنده بایستی اعتراف کنم که من و جناب دکتر نوبخت سال گذشته یک مقدار زیادی برنج از استانه اشرفیه خریداری کردیم. اما بعدا که جناب نوبخت برنج ها را فروختند متاسفانه سر من را کلاه گذاشتند. و علت کدورت من هم از ایشان بواسطه ان موضوع می باشد منتهی رفتار ایشان با اصلاح طلبان و اعتدالیون گیلان را بهانه کرده ام.
 
ایام بکام دوستان اصلاح طلب گیلان

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار