تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / واقعا نمی دانم ادمی مثل نوبخت چرا باید چنین جایگاه مهمی داشته باشد. من ظرف این سه سال گذشته، بارها به رشت رفته ام، دل اصلاح طلبان رشت از ایشان خون است. میگویند زمان احمدی نژاد اینقدر خار و درحاشیه نبوده ایم.
کد خبر: ۴۳۷۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۵ 08 June 2017
تابناک / واقعا نمی دانم ادمی مثل نوبخت چرا باید چنین جایگاه مهمی داشته باشد. من ظرف این سه سال گذشته، بارها به رشت رفته ام، دل اصلاح طلبان رشت از ایشان خون است. میگویند زمان احمدی نژاد اینقدر خار و درحاشیه نبوده ایم.

همین چند روز گذشته بود که همزمان با اظهار گلایه روحانی از برخی نزدیکانش که در انتخابات همراهی مناسبی با وی نداشتند ، صادق زیباکلام اظهاراتی را روانه نوبخت و برخی دیگر کرد که این اظهارات با مزاج نزدیکان و وابستگان نوبخت در گیلان سازگاری نداشت!

زیباکلام گفت: هشتاد تا نود درصد. بار انتخابات را خود روحانی تنها به دوش می کشید. در استان ها و شهرستانها، روحانی تک و تنها بود. از آن حلقه ی نزدیک، مثل نهاوندیان، نوبخت، واقعا کسی را نمی دیدیم که ایشان را همراهی کند.


زیباکلام تا جایی برای اعتدالیون گیلانی زیباکلام است که واقعیت ها را نگفته باشد! / زیباکلام هم احمدی نژادی شد! +برخی واکنش ها


وی کار را اینگونه تمام کرد و گفت: جدا از اینکه نمی دانم دغدغه اقایان جه بوده، باید بگویم اینها اصلا توانی هم ندارند. واقعا نمی دانم ادمی مثل نوبخت چرا باید چنین جایگاه مهمی داشته باشد. من ظرف این سه سال گذشته، بارها به رشت رفته ام، دل اصلاح طلبان رشت از ایشان خون است. میگویند زمان احمدی نژاد اینقدر خار و درحاشیه نبوده ایم. باتوجه به اینکه خودش برای رشت است ولی کوچترین دست دوستی و رفاقت به نیروهای معتدل و میانه روی دراز نکرده است. رشت که شهرشان است تو خود بخوان حدیث از این مجمل. همه از دست نهاوندیان و نوبخت می نالند.


زیباکلام تا جایی برای اعتدالیون گیلانی زیباکلام است که واقعیت ها را نگفته باشد! / زیباکلام هم احمدی نژادی شد! +برخی واکنش ها


و اما واکنش نزدیکان نوبخت در گیلان


احمد گورابی: تقریبا هیچگاه قادر به ارتباطی مفید و سازنده با افاضات کتبی و شفاهی جناب آقای دکتر زیباکلام نشدم. حتی آنگاه که از اسطوره سیاست تاریخ معاصر ایران مرحوم حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی ذکر خیر می کرد، برایم باور کردنی نبود که او با اعتقاد چنین می گوید.


مهرعلی همتی نژاد: شگفت آورترین فراز اتهامی دکتر زیباکلام ادعای "تنها گذاشتن رئیس جمهور از سوی افرادی چون دکتر نوبخت و دکتر نهاوندیان” است. متاسفانه اینجانب از لحن و گفتار آقای دکتر زیباکلام گاهی بوی "احمدی نژاد” و تمرد وی از قانون را استشمام می‌کنم. آیا فردی که سمت معاونت رئیس جمهور یا وزارت یا هر سمت دولتی دیگر دارد می تواند و مجاز است وارد کارزار انتخاباتی شود؟


هادی نوری: حال شما آقای زیباکلام! با چه متر و معیاری نوبخت را به بی همراهی با روحانی متهم می کنید؟! شما یا در زمان انتخابات خیلی پرکار بودید و ندیدید یا چشمان تان را بستید تا نبینید. هر دوی اینها برای شما بسیار ناپسند خواهد بود. شما آدم عادی نبودید و نیستید که چنین بی مهابا و البته بی ملاحظه سخن بگویید. یکبار در زمان اوج انتخابات که ندای همدلی در میان تمام حامیان روحانی در گیلان موج می زند به گیلان آمدید و حرمت نگه نداشتید. شخصی سخن گفتید. چیزی نشنیدید چون هم رسم میهمان نوازی بود و هم ندای وحدت طلبی. آن را حمل بر درستی خود ندانید. بدجور خطا می روید!


سید حجت مهدوی سعیدی: اینکه چرامخالفان دکتر نوبخت برای تحقق ترفندهای خود و نهایتا جهت از صحنه خارج نمودن وی از کابینه آینده، متشبث به زیبا کلام گشته و او را به استخدام خود درآورده و از خیل پیغمبران جرجیس را بر کشیده اند، ظاهرا حاجت تقریر وبیان این همه نیست! چرا که نوع منش و کنش هجومی زیبا کلام که در اکثر مواقع به نازیبایی در کلام و رفتار می گراید ،شهره شهر است!



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار