شهردار چاف و چمخاله به تابناک گفت ؛
تابناک / رضا همام ذاکری در آستانه گرم شدن هوا و شروع طرح سالم سازی سواحل اظهار کرد: طرح سالمسازی دریای شهر چاف و چمخاله در سال گذشته به عنوان یک طرح نمونه از لحاظ محیط زیستی و همینطور بحث امنیت در میان سه استان ساحلی کشور معرفی شد.
کد خبر: ۴۳۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ 06 June 2017
تابناک / رضا همام ذاکری در آستانه گرم شدن هوا و شروع طرح سالم سازی سواحل اظهار کرد: طرح سالمسازی دریای شهر چاف و چمخاله در سال گذشته به عنوان یک طرح نمونه از لحاظ محیط زیستی و همینطور بحث امنیت در میان سه استان ساحلی کشور معرفی شد و تلاش می کنیم که امسال هم این موضوع را تکرار کنیم.
 
شهردار چاف و چمخاله تصریح کرد: تبعا این موضوع انگیزه ما و همینطور نگاه و انتظارات مردم را نسبت به این طرح بیشتر کرده است و ماهم در چند ماه گذشته که جهت آماده سازی طرح برنامه ریزی های کاملی را نسبت به این موضوع داشتیم ؛ از جمله درخت کاری وسیعی را از اسفند ماه سال گذشته در دستور کار قرار دادیم تا فضای سبز بهتر و زیباتری را برای مسافران مهیا کنیم.
 
 
 

 
 
ذاکری ادامه داد: در خصوص مسائل نظافتی و امکانات طرح، از جمله سرویس های بهداشتی، آلاچیق ها و سکوهای استقرار مسافران و... که در این رابطه نیز سعی کردیم امسال متفاوت تر از سال گذشته وسایل موردنیاز مردم را فراهم کنیم تا بتوانند استفاده بهتری از طرح داشته باشند ؛ به علاوه در خود طرح سالمسازی شنا، هم برای خواهران و هم برای برادران سعی در ایجاد امکانات ورزشی مختلف کردیم تا استفاده بهتری از فضای موجود داشته باشند ؛ در واقع عملا سعی بر این داریم که امسال را متفاوت تر از سالهای گذشته خدمات بهتر و شایسته تری را به مسافرین و مردم عزیزمان ارائه کنیم.

شهردار چاف و چمخاله در پایان خاطرنشان کرد: آغاز به کار طرح سالمسازی دریا بنا به دستورالعمل وزارت کشور عملا از مراجعه مسافران که همان ابتدای تابستان خواهد بود شروع می شود و ما از این تاریخ کلیه خدمات و امکانات را به مسافرین عزیز ارائه خواهیم کرد.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
با همان ساحلهای کثیف و بد بو لجن چگونه .......بروید چند تا کارگر استخدام کنید تا لحظه به لحظه ساحل را پاک سازی کنند پارکینک های خوب بسازید و جای تفریح گاه برای مردم بسازید . وووووووووووووو نشسته ایند فقط نگاه می کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار