امام جمعه سرفاریاب به مکتب سیاسی امام اشاره وافزود: در مکتب سیاسی امام، معنویت با سیاست درهم تنیده است.
کد خبر: ۴۳۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۳ 06 June 2017
به گزارش تابناک از سرفاریاب بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و یابود شهدای قیام ۱۵ خرداد با حضور اقشار مختلف مردم شهر سرفاریاب ، امام جمعه، و اعضای شورای اداری ،بخشدار و شورای اسلامی وشهرداری در مسجد مسجدالرضا شهر سرفاریاب همراه با برنامه های فرهنگی و صرف افطاری برگزارشد .

در این مراسم ابتدا بخشدار سرفاریاب ضمن قدرانی ازحضور پرشور مردم در تمامی مراسمات به ویژه مراسم ارتحال امام (ره) به خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی که در حقیقت بنانگذار این انقلاب امام (ره)بودند پرداخت .
در بخش دیگر برنامه امام جمعه سرفاریاب به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به ایراد سخن پرداخت.
پزمان در این مراسم اظهار داشت: امام خمینی (ره) سیره زندگی پیامبر اسلام حضرت محمد (ص) را احیا کرد و امام خمینی (ره) نماد یک انسان کامل بشمار می‌آید.
امام جمعه سرفاریاب به مکتب سیاسی امام اشاره وافزود: در مکتب سیاسی امام، معنویت با سیاست درهم تنیده است. در مکتب سیاسی امام، معنویت از سیاست جدا نیست. سیاست و عرفان، سیاست و اخلاق. امام که تجسم مکتب سیاسی خود بود، سیاست و معنویت را باهم داشت و همین را دنبال می کرد؛ حتی در مبارزات سیاسی، کانون اصلی در رفتار امام معنویت او بود. همه رفتارها و همه مواضع امام حول محور خدا و معنویت دور می زد.
درپایان مراسم با مداحی وسینه زنی اقای اندیشه مداح اهل بیت به پایان رسید .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار