استاندار گیلان حرف های 4 سال قبل خود را تکرار کرد ؛
تابناک / دکتر محمد علی نجفی در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی ، چهره های سیاسی و اعضای ستاد تبلیغات دکتر حسن روحانی در گیلان، در شفت برگزار شد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و کشتار بی رحمانه رژیم پهلوی در 15 خرداد سال 42 را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۳۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰ 03 June 2017
تابناک / دکتر محمد علی نجفی در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و نمایندگان ادوار مختلف مجلس شورای اسلامی  ، چهره های سیاسی و اعضای ستاد تبلیغات دکتر حسن روحانی در گیلان،  در شفت برگزار شد با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و کشتار بی رحمانه رژیم پهلوی در 15 خرداد سال 42 را تسلیت گفت.

وی گفت:  امروز بسیار خرسندم درمراسمی حضور دارم که در جهت پاسداشت جمعی از بزرگواران که ای در انتخابات 29 اردیبهشت تلاش ویژه کردند  است.

استاندار گیلان افزود: مردمان عزیزمان با اقتدار، علم، آگاهی، دانش در این انتخابات بزرگ حضور یافتند و جهانی را به حیرت درآوردند.

دکتر نجفی با اشاره به برخی پرونده سازی های انتخاباتی گفت: حرف های ناگفته فراوان دارم  .

نماینده عالی دولت در گیلان نقش شبکه های مجازی و رسانه ها را پدیده بی همتا در این انتخابات دانست و افزود: علی رغم اینکه دولت یازدهم تلاش های ارزنده فراوان و کارنامه قابل قبولی را در بخش های مختلف داشت که به دلیل ضعف رسانه ای بخشی از آنها تا قبل از انتخابات و مناظره ها مطرح نگردید اما  هرکدام از جوانان  عزیز ما با گوشی ها تلفن همراه خود در تلگرام ، اینستاگرام فضای مجازی و رسانه ها یک ستاد تبلیغاتی و اندیشه بودند و گام های ارزنده ای در این راستا برداشتند و این خلا را پر  و به خوبی هدایت گر جامعه شدند.

http://gilan.ir/sites/default/files/96/03/13/gallery/IMG_0550.JPG

استاندار گیلان با بیان اینکه همه به یاد داریم بعد از انتخابات سال 92 تمامی مخالفین جمع شدند و به قصد تضعیف  این شعار را که این دولت یک دولت چهار ساله خواهد بود را مطرح کردند افزود :مشاهده کردید که رسانه ملی ناجوانمردانه در آستانه انتخابات با پخش هزاران باری  نمودارهایی تلاش می کرد به به مردم بگوید در سال 92 دولت یازدهم با اختلاف یک تا نیم درصدی پیروز شد و این دوره شانس کمتری را خواهد داشت .  

استاندار گیلان در ادامه افزود : در کنار این اقدامات مشاهده کردید که چگونه بحث یارانه 250 هزار تومانی در دوران انتخابات بیان می شد  و در خصوص سند 2030 به چه شکل مزحک و ناجوانمردانه ای مطالبشان را  بیان می کردند .

دکتر نجفی ادامه داد :در چنین فضایی مردم نشان دادند که شعارهای پوپولیستی و وقیحانه را قبول نمی کنند و اگر با آنان صادقانه صحبت کنیم  در کنار ما خواهند بود .

نماینده عالی دولت در گیلان  ادامه داد :  کمتر هفته ای بود که وزرای دولت نهم و دهم در استان حضور نداشته  و آمار و ارقام دولت را زیر سوال بردند و موارد مطرح شده از سوی دولتمردان در کشور و استان را به سخره گرفتند .

استاندار گیلان با بیان اینکه تمام بحث ما با مدیران و فرمانداران ایجاد آرامش در استان بود افزود : از روزاول تاکید کردم که باید با کار و تلاش و ارائه کارنامه درخشان از دولت دفاع کنیم  و اگر چه جابجایی مدیریتی و استفاده از جوانان و بانوان حق است اما چیزی که مهم است کارنامه ای است که باید در پایان چهارسال  به مردم ارائه دهیم .

دکتر نجفی افزود : ادعا نداریم که تمامی مشکلات را حل کرده ایم  اما  دولت یازدهم نسبت به سال 92 در گیلان در تمامی بخش ها کارنامه موفقی را داشته است .

http://gilan.ir/sites/default/files/96/03/13/gallery/IMG_0569.JPG


 وی ادامه داد :  بسیاری از مشکلات نظیر حاشیه نشینی و بیکاری که در طی سالها و در دولتهای گذشته متورم شده در طی 3 تا 4 سال حل شدنی نیست اما توانستیم مشکلات را کم کنیم .

استاندار گیلان با بیان اینکه سخنرانی ها و برنامه شاد و کنسرت ها در چهارسال گذشته با امنیت در استان انجام شد افزود : این کار کوچکی نبود و نشان از هماهنگی  و همراهی نهادهای مسئول بود .

استاندار گیلان نتیجه تلاش های صورت گرفته در استان را حضور فراگیر مردم عزیز در انتخابات دانست و افزود : الحمدا... در این انتخابات افتخار حضور کم نظیر مردم پای صندوق های رای را داشتیم و قریب به 70 درصد از گیلانیان عزیز به دکتر روحانی رای دادند که  این تفاوت معنا دار  با رقبای دیگر را در کمتر استانی شاهد هستیم .

دکتر نجفی  ، گیلان را از لحاظ تعدا رای مردمان آن  به دکتر روحانی  جزو استانهای برتر کشور دانست .

استاندار گیلان ادامه داد : در نخستین جلسه شورای اداری پس از انتخابات خطاب به مدیران  گفتم که ممکن است تا کنون کسانی بودند که انتظار داشتیم خودشان را اصلاح کنند  و با دولت همراه شوند  که اگر نکردند قطعاً در دولت دوازدهم  در عرصه مدیریت حضور نخواهند داشت  و مگر می شود مخالف دولت به عنوان مدیر در دولت بماند ؟

این صحبت های نجفی به زعم حامیان دولت روحانی در گیلان طی 4 سال گذشته به کرات توسط استاندار و معاونین وی تکرار شده است ولی عملا اقدامی درخصوص مدیرانی که دل در گرو دولت روحانی ندارند نشده و تنها در سخنرانی ها به کار آمده است.


دکتر نجفی با اشاره به برگزاری ستادهای اقتصاد مقاومتی در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت : از تمامی توان برای بکارگیری نیروهای جوان  استفاده خواهیم کرد .

http://gilan.ir/sites/default/files/96/03/13/gallery/%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C_0.JPG

استاندار گیلان با اشاره به استخدام های گسترده در دو دولت گذشته اظهار داشت : در طی 4 سال حتی نتوانستیم یک نفر را در رده اداری جذب کنیم و ردیف استخدامی نداشتیم .

وی با اشاره به برخی بکار گیری نیروها  از سوی سازمان برنامه و بودجه گیلان اظهار داشت : آن تعداد محدود نیز در قالب نیروهای طرحی یک ساله به کار گیری شدند .

استاندار گیلان افزود : فراهم کردن امکان استخدام  نیروی های جوان خواسته همه استانداران است .

وی افزود : در این دولت گام های خوبی در خصوص بهره گیری از ظرفیت اقوام مختلف برداشته شد و با چه سختی توانستیم یک بخشدار اهل تسنن را در گیلان داشته باشیم ، البته بحث قومیتی نیست بلکه بکارگیری از همه ظرفیت ها است .

استاندار گیلان اظهار داشت : قبول داریم که دولت دوازدهم در بحث بکارگیری بانوان باید بیشتر کار کند .

استاندار گیلان با بیان اینکه در گیلان مشکلات با رقبا کمتر است افزود : احساس می کنم که در کنار رفاقت می توانیم با یکدیگر کار کنیم ، چه اشکال دارد که از تمامی ظرفیت ها در جهت توسعه گیلان بهره گیریم ؟

وی با بیان اینکه آرامش را دنبال می کنیم و به دنبال نزاع و دعوا نیستیم افزود : به یاری خداوند با استفاده حداکثری از شما عزیزان که این پیروزی را آفریدید  گیلان را خواهیم ساخت .

در این نشست که رییس ستاد مرکزی انتخاباتی دکتر روحانی در گیلان ،قائم مقام این ستاد  ، مسئولان ستادهای جوانان و بانوان ، رییس ستاد تبلیغات دکتر روحانی در رضوانشهر ، نماینده فومن و شفت و الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی سخنرانی کردند با حضور  استاندار گیلان از فعالان ستاد تبلیغاتی دکتر حسن روحانی دراستان  قدردانی شد .

منبع: تابناک
برچسب ها: استاندار گیلان
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علی ولی کار ساز رشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
با سلام خدمت جناب اقای نجفی اولا که بنده بعنوان یک بی کار و از گرفتاران این شهر هستم وبا ۴۸ سالی که از عمر خود را سپری کردم از شما خواهش میکنم که; به بنده حقیر توجعی کنید تا بتوانم دو فرزند پسر وبرای همسرم یک خانه استیجاری تهیه کنم چرا که تمام ودیه وپیش پولی که دارم فقط ۳ میلیون میباشد وبعلت اینکه با گاری کاسبی میکنم و سرمایه اندکی که دارم و کاملا بی پشت هستم وبعد از ماه رمضان باید جابجا شوم ومنزل استیجاری ام را باید تحویل دهم به هر بنگاه معاملاتی که میروم نمیتوانم جائی را پیدا کنم تا بچه هایم را سر پناه دهم بعلت پیش پول کمی که دارم حالا چقدر از پول گاز برق و اب بدهکارم خدا میداند وبس که قبضش موجود است شما را بخدا قسم میدهم تدبیری کنید تا از بی خانمانی و بد خانمانی وحاشیه نشینی اندکی نجات یابم و امیدوارم که در تمام مراحل همنطور که اکنون دوستتان دارند موفق باشید وبه استانداری مثل جناب عالی افتخار میکنم دوستتان دارم برقرار باشید
golestan8
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
آنقدر تناقض گویی در حرفها وموضع گیریهای مسؤلین دولت وجوددارد ونمی توان کدام اول اشاره کرد ,رییس جمهور میگوید من دست کمک به همه مخالفین دراز میکنم برای ساختن ایران ,در جای دیگر وزیر نفت حرف استاندارگیلان را میزند ومیگوید مخالفین دولت برند گم شند ومگر میشود کسی مخالف دولت باشد ومدیر هم باشدوحالا یک سؤال همینها نبودند که هشت سال دولت قبل ازمدیریت بذکنار شده بودند ,آنقدر بال میزدند که چرا دولت همه مدیران تعویض کرد ,حتما آن دپلت ایران نبود وفقط اینها دولت مردان ایرانندونکته دیگر اینکه مدیر سایت که به سخنرانی استاندارحاشیه میزنی وپیازداغ مطلب را اضافه شما به عنوان رسانه ,بی طرفانه قضاوت کن ,افرادیرا که مد نظر شماست تا در دولت مسؤلیت بگیرند وبه اصطلاح اصلاح طلب باشند آیا بهتر از دختر صفدر حسینی خواهند بود ,یک جمله معترضه هم عرض بکنم تمام ,بتازکی سایت تابناک گیلان بر خلاف مجموعه تابناک ,آنوری غش کرده ومطالب ی که مذاق خوش نیاید چاپ نمی کند
golestan8
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۴
آنقدر تناقض گویی در حرفها وموضع گیریهای مسؤلین دولت وجوددارد وانسان قادر نیست به کدام اول اشاره کند ,رییس جمهور میگوید من دست کمک به همه مخالفین دراز میکنم برای ساختن ایران ,در جای دیگر وزیر نفت حرف استاندارگیلان را میزند ومیگوید مخالفین دولت برند گم شند ومگر میشود کسی مخالف دولت باشد ومدیر هم باشدوحالا یک سؤال همینها نبودند که هشت سال دولت قبل ازمدیریت بذکنار شده بودند ,آنقدر بال میزدند که چرا دولت همه مدیران تعویض کرد ,حتما آن دپلت ایران نبود وفقط اینها دولت مردان ایرانندونکته دیگر اینکه مدیر سایت که به سخنرانی استاندارحاشیه میزنی وپیازداغ مطلب را اضافه شما به عنوان رسانه ,بی طرفانه قضاوت کن ,افرادیرا که مد نظر شماست تا در دولت مسؤلیت بگیرند وبه اصطلاح اصلاح طلب باشند آیا بهتر از دختر صفدر حسینی خواهند بود ,یک جمله معترضه هم عرض بکنم تمام ,بتازکی سایت تابناک گیلان بر خلاف مجموعه تابناک ,آنوری غش کرده ومطالب ی که مذاق خوش نیاید چاپ نمی کند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار