خودروی شخصی اعضای شورای پنجم رشت ؛
تابناک / پنجمین دوره شورای شهر رشت از 14 مرداد رسما آغاز خواهد شد و یازده منتخب شورای پنجم بر صندلی های عمارت میرزا خلیل رفیع جلوس خواهند کرد. در این میان، میزان سرمایه مالی اعضای شورای شهر قبل از ورود به پارلمان محلی شورا، یکی از موارد مورد جالب و مورد توجه مردم بوده است.
کد خبر: ۴۳۲۲۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 29 May 2017
تابناک / پنجمین دوره شورای شهر رشت از 14 مرداد رسما آغاز خواهد شد و یازده منتخب شورای پنجم بر صندلی های عمارت میرزا خلیل رفیع جلوس خواهند کرد. در این میان، میزان سرمایه مالی اعضای شورای شهر قبل از ورود به پارلمان محلی شورا، یکی از موارد مورد جالب و مورد توجه مردم بوده است.

http://uupload.ir/files/xcmt_01.png

اسماعیل حاجی پور، مالک داماش گیلان که با بیش از 26 هزار رای رده دوم انتخابات شورای پنجم را بدست آورد، از 14 مرداد رسما سومین حضور خود را در شورای شهر رشت آغاز خواهد کرد. شاید جالب تر از خودروی شخصی حاجی پور، ماجرای انگشتر عقیقش باشد که بر روی بنرهای تبلیغاتی انتخابات شورای پنجم نقش بسته بود، ماجرای این انگشتر قدیمی عقیق و ارزش معنوی آن برای حاجی پور به سفرهای زیارتی وی با در دست داشتن این انگشتر باز می گردد، در مورد خودروی شخصی حاجی پور نیز باید گفت وی عموما با خودروی تویوتا کمری در سطح شهر دیده می شود.

http://uupload.ir/files/v65d_02.png

احمد رمضانپور نرگسی، رمضانپور را عموما با یک دستگاه پژو پارس می توان در سطح شهر مشاهده کرد، مرد اول انتخابات شورای پنجم که حدود 28هزار رای را به خود اختصاص داد، پس از سالها تجربه جایگاه های مختلف سیاسی و اجتماعی از نیمه ی مرداد سال جاری برای نخستین بار بر صندلی پارلمان محلی شورای شهر رشت تکیه خواهد زد. سر لیست اصلاح طلبان در انتخابات شورای پنجم که در 27 سالگی ردای شهرداری رشت را به تن کرد به زودی یکی از یازده شورا نشین شهر رشت لقب خواهد گرفت.

http://uupload.ir/files/fz35_03.png

فاطمه شیرزاد، منشی اسبق شورای شهر رشت و سخنگوی شورای فعلی را عموما با یک دستگاه پژو 405 می توان رویت کرد، نفر آخر اعضای اصلی انتخابات شورای شهر پنجم دومین حضور پیاپی خود را در شورای آتی تجربه خواهد کرد تا تنها بانوی این شورا لقب بگیرد.

http://uupload.ir/files/txxr_09.png

سیدامیرحسین علوی، خودروی شخصی علوی که با بیش از 24 هزار رای پس از رمضانپور کارکشته و حاجی پور با تجربه به عنوان نفر سوم وارد شورا شد، سوناتا است. علوی همانند شیرزاد دومین حضور پیاپی خود را در شورای شهر رشت تجربه خواهد کرد.

http://uupload.ir/files/c84e_05.png

حجت جذب، شاید پیش از انتخابات شورای پنجم کمتر کسی روی نام حجت جذب برای حضور در شورای آتی حساب باز می کرد اما نفر هفدهم شورای چهارم با جلب اعتماد مردمی و کار محله محوری در انتخاباتی نفسگیر تر از سال 92 با 9 پله صعود و کسب بیش از دو برابر آرا نسبت به 4 سال قبل موفق شد رتبه هشتم انتخابات شورای پنجم شهر رشت را بدست بیاورد، حجت جذب عموما با خودروی L90 به همراه مسئول دفتر خود دیده می شود. جذب نیز همانند علوی و شیرزاد دومین تجربه شورا نشینی خود را تجربه خواهد کرد.

http://uupload.ir/files/nepj_08.png

حامد عبداللهی، شهردار پیشین منطقه پنج رشت، مدیرعامل مجموعه پذیرایی گلستان و فرزند شهید عبداللهی که با بیش از هجده هزار و ششصد رای رتبه 6 انتخابات شورای شهر پنجم رشت را بدست آورد با خودروی سانتافه عموما تردد می کند.

http://uupload.ir/files/xqe6_04.png

محمدحسن عاقل منش، عضو علی البدل شورای اول و عضو اصلی شورای دوم و سوم شهر رشت و رئیس اسبق شورای شهر رشت از سالها قبل با خودروی پژو 405 تردد می کند.

http://uupload.ir/files/69ld_06.png

رضا رسولی، تنها کاندیدای متخصص حوزه ترافیک. این عنوانی بود که در انتخابات شورای چهارم کمک شایانی به حضور رضا رسولی در پارلمان محلی چهارم کرد. رضا رسولی در دوران شورای چهارم با خودروی پژو پارس تردد می کرد و در حال حاضر با پژو 206 تردد می کند. رسولی همانند علوی، جذب و شیرزاد دومین تجربه پیاپی خود را در شورانشینی خواهد داشت.

http://uupload.ir/files/7385_07.png

جلال الدین محمد شکریه، رئیس اتاق اصناف استان گیلان شاید از وی بتوان به عنوان قطب اقتصادی شهر رشت در شورای پنجم نام برد، گفته می شود شکریه با خودروی اپتیما عموما تردد می نماید. وی پس از جذب و بالاتر از عاقل منش با حدود 17هزار رای رتبه نهم انتخابات شورای پنجم را بدست آورد.

http://uupload.ir/files/ywkc_10.png

محمدحسن علیپور، از وی که به عنوان پدیده انتخابات شورای شهر رشت و حتی پدیده انتخابات اردیبهشت 96 کشور، پاکبان معروف شهر رشت که با حدود 19هزار رای مردم رشت رتبه پنجم نفس گیر ترین انتخابات شورای تاریخ رشت را بدست آورد خودروی شخص ندارد.

فرهام زاهد هم از اعلام خودروی شخصی خود سرباز زد. /خزر

 
 
برچسب ها: شورای شهر رشت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
این بنده های خدا همه از خودروهای ملی استفاده می کنند و......................نه ...................................................شعارهاشان من را کشته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار