منتخب مردم رشت به تابناک گفت ؛
تابناک / یک کارگر شهرداری رشت توانست رتبه پنجم این دوره از انتخابات شوراهای شهر رشت را در ۱۴۵ صندوق رای که شمارش شده به دست آورد.
کد خبر: ۴۳۱۸۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۲ 29 May 2017
تابناک / یک کارگر شهرداری رشت توانست رتبه پنجم این دوره از انتخابات شوراهای شهر رشت را در ۱۴۵ صندوق رای که شمارش شده به دست آورد.

محمد حسن علیپور تحصیل کرده رشته  روابط عمومی در مقطع کارشناسی است که از چند سال پیش تا کنون با عنوان پاکبان شهرداری رشت مشغول کار است.

علیپور در گفت گویی با خبرنگار تابناک اظهار کرد: بنده حدود 15 سال است که در شهرداری رشت وظیفه پاکبانی و پاکیزگی شهر را بر عهده دارم و افتخار من این است که زیر پای مردم را جارو میزنم و پاکیزگی شهر را به مردم هدیه میدهم.
 
 
 
 
وی گفت: در طی این سال ها شاهد برخی ناملایمات از سوی خیلی از افراد از قبیل پیمانکار و شهرداری و... بودیم ؛ از ندادن به موقع حقوق ها تا تاخیر زیاد در پرداخت معوقات و بسیاری دیگر ار مسائلی که باعث رنجش و اذیت همه کارگران زحمتکش شهرداری می شد ؛ همین موارد باعث شد که خود را به عنوان کاندیدای شورای شهر مطرح کنم تا بتوانم در جهت احقاق حق این قشر زحمتکش که ناملایمت های زیادی را شاهد هستند اقدام کنم و از آنجایی که خود از قشر پایین جامعه هستم و با همه کمبودها و سختی های مردم آشنا هستم بتوانم در جهت حل مشکلات عموم مردم خصوصا افراد ضعیف نیز قدم هایی را بردارم.

منتخب شورای شهر رشت تصریح کرد: بنده به این شغل شریف پاکبانی افتخار میکنم و برای اینکه فراموش نکنم از چه جایگاهی به این سمت دست پیدا کردم همچنان به این شغل ادامه خواهم داد و باعث افتخار من است که جارو کش زیر پای مردمم ؛ اولین اقدامی که باید در شورای جدید انجام شود در وهله اول ایجاد همدلی میان همه اعضاست تا سپس با خرد جمعی تصمیمات مناسب برای پیشرفت شهر و جلب رضایت مردم اتخاذ شود ؛ متاسفانه در دوره فعلی شورای شهر شاهد این همدلی نبودیم که متعاقب این نبود همدلی مشکلات عدیده ایی بود که اکنون در شهر وجود دارد.

وی افزود: اقدام بعدی که باید مدنظر قرار گیرد مشارکت همه اعضا در تصویب طرح هایی در جهت انجام پروژه های زیربنایی و عمرانی است که جز ضرورت های پیشرفت شهر محسوب میگردد و شهر رشت این استعداد را دارد که زیباتر و گردشگر پذیرتر از قبل شود چرا که مردم شریف رشت لیاقت بیشتر از این ها را دارند و در نهایت تلاش در جهت پرداخت بدهی های بسیار زیادی که در شهرداری وجود دارد و کار را به تهاتر رسانده چرا که وجود این بدهی های سنگین و زیاد جلوی پیشرفت شهر را میگیرد و در پایان امیدوارم با تلاش همه اعضای محترم شورا بتوانیم جواب اعتماد مردم عزیز و شریف رشت را بدهیم.
 
 

منبع: تابناک
برچسب ها: شورای شهر رشت
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
شما را نخواهند گذاشت کار کنی ببین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار