پس از بازدید از کارگاه نجاری "ماندنی" که خانم ها لیلا آوخ و صدیقه مومن نیا با راه اندازی آن به عنوان اولین بانوان نجار گیلان شناخته شده اند در مورد مشکلات موجود بحث و گفتگو کردند.
کد خبر: ۴۳۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶ 28 May 2017


بازدید محمود ایزددوست از کارگاه اولین بانوان نجار استان گیلان(گزارش تصویری)


تابناک / محمود ایزددوست و هیات همراه از کارگاه اولین بانوان نجار بازدید کردند.

پس از بازدید از کارگاه نجاری "ماندنی" که خانم ها لیلا آوخ و صدیقه مومن نیا با راه اندازی آن به عنوان اولین بانوان نجار گیلان شناخته شده اند در مورد مشکلات موجود بحث و گفتگو کردند.

در پایان این بازدید صمیمانه ایزددوست ضمن تشکر به منظور فعالیت این دو خانم در این عرصه به منظور همکاری و رفع مشکلات در مسیر موجودبه خصوص اخذ مجوز های قانونی و تسهیلات مرتبطابراز امیدواری نمودند.




از جانبازان اداره تعاون ،کارورفاه اجتماعی تقدیر بعمل آمد(به همراه گزارش تصویری)

تابناک / این مراسم با حضور آقایان محمود ایزددوست مدیر کل تعاون ،کارورفاه اجتماعی استان گیلان، پاکاری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان و همکاران اداره کل پس از پایان زیارت پر فیض عاشورا برگزار گردید.

در ابتدا ایزددوست ضمن خیر مقدم به آقای پاکاری و هیات همراه و تمام به ارزش بالای جانبازان به جایگاه آنها در جامعه اشاره نمودند و افزودند رشادت و گذشت این عزیزان گرانقدرترین اتفاق 8 سال دفاع مقدس بوده و هرگز جامعه این خدمت بزرگ عزیزان را فراموش نمیکند.

ایشان همچنین بابت همکاری خوب بنیاد شهید استان در بحث تعاونی توسعه عمران از مدیریت این اداره تشکر نمودند و ابراز امیدواری نمودند تا این همکاری در تمامی بخش ها قوت بگیرد.

همچنین پاکاری در ابتدا ضمن تشکر از مدیریت و کارکنان اداره تعاون ،کارورفاه اجتماعی بابت برگزاری اینچنین مراسم هایی از شرایط موجود اداره کل بنیاد شهید و شرایط جانبازان استان گیلان گزارشی مختصر ارائه نمودند.

در ادامه ایشان در مورد همکاری بیشتر این دو اداره کل در بحث اشتغال و مسکن خانواده معزز شهدا سخنانی ایراد نمودند.

در پایان این مراسم از آقای رحیمی قاری روشن دل استان که در مسابقات کشوری به رتبه دوم دست پیدا کردند تجلیل بعمل آمد و از آقایان بابک علی پور، عباس علیزاده،سید احمد قربانی،روزبه طاهریان،محسن مهدی زاده،رامین چهره ایارشاد بخشنده،احمد یوسفی رامندی،سیامک نیکزاد،پرویز علی پور،علی ابراهیمیان،محمدرضا فلاحومازیار صیادی نیز تقدیر و تشکر شد.

شایان ذکر است در حاشیه این مراسم از زحمات آقای پهلوان مدیر امور اجتماعی اداره کل بابت برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های هفته کارگر نیز تقدیر شد.






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۷
کار، زنونه مردونه نداره. وقتی می تونه و قدرت بدنیش اجازه می ده، فقط می تونیم بهش آفرین و خسته نباشید بگیم. همونطور که مردا اگه علاقه و استعداد آشپزی و خیاطی داشته باشن می تونن انجام بدن.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار