کد خبر: ۴۳۰۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۶ 27 May 2017
داوطلبان کنکور دکتری که حدنصاب نمره علمی برای شرکت در مرحله ارزیابی تخصصی را دارند باید از تاریخ ۷ تا ۱۶ خرداد ۹۶ فرم صلاحیت‌ عمومی را از طریق سایت سازمان سنجش تکمیل کنند.

مرجع اخبار دانشگاهی به نقل از خبرنگار مهر، بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور، برخی از آنها از فردا ۷ خرداد مصاحبه و مرحله ارزیابی تخصصی خود را آغاز می کنند که لازم است داوطلبان ضمن پرداخت هزینه، فرم مشخصات بررسی صلاحیت‌های عمومی را تکمیل کنند.
داوطلبانی که در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالی هستند، چنانچه تمایل به شرکت در مرحله دوم آزمون (مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی) دانشگاه‌های ذیربط را دارند، لازم است از طریق سایت سازمان از تاریخ ۷ تا ۱۶ خرداد ۹۶ برای انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی، نسبت به واریز مبلغ ۳۳۰ هزار ریال (۳۳ هزار تومان) از طریق پرداخت الکترونیک در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند.
این افراد پس از پرداخت مبلغ باید نسبت به تکمیل فرم مشخصات بررسی صلاحیت‌های عمومی مندرج در سایت اطلاع رسانی این سازمان اقدام و آن را از طریق سیستم اینترنتی به سازمان ارسال و کد پیگیری مربوط را دریافت کنند. داوطلبانی که در این خصوص اقدام نکنند، از مراحل گزینش نهایی حذف خواهند شد.
گزینش نهایی داوطلبان در هر کدرشته‌محل براساس ضوابط مندرج در دفترچه‌های راهنمای این آزمون و حدنصاب تعیین شده توسط دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در هر کدرشته محل و با توجه به اولویت کدرشته‌محل‌هایی که برای مرحله مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی معرفی شده‌اند، صورت خواهد گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار