مدیر پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد : تاکنون مقدار200 تن جو از کشاورزان خریداری شده که قیمت تضمینی جو با شرایط مطلوب 1030 تومان است در صورتی که محصول تحویلی دارای افت غیر مجاز باشد به ازای هر یک درصد افت کیلویی 103 ریال کسر می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۴۹۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰ 21 May 2017
مدیر پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد از آغاز خرید تضمینی جو در مناطق گرمسیری استان خبر داد.

علی لاهوتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، از آغاز برداشت و خرید تضمینی جو در استان از اوایل هفته گذشته خبر داد و گفت: خرید تضمینی جو در شهرستان‌های بهمئی، کهگیلویه، گچساران، باشت و چرام آغاز شده است.

مدیر پشتیبانی امور دام کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون مقدار200 تن جو از کشاورزان خریداری شده که قیمت تضمینی جو با شرایط مطلوب 1030 تومان است در صورتی که محصول تحویلی دارای افت غیر مجاز باشد به ازای هر یک درصد افت کیلویی 103 ریال کسر می‌شود.

وی از عرضه این محصول کشاورزی در بورس خبر داد و افزود: به زودی فروش این محصول در بورس انجام خواهد شد و به هر قیمتی که این محصول از طریق بورس به فروش رسید بعد از حداکثر یک هفته پول آن به حساب کشاورز واریز می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: چنانچه قیمت فروش این محصول در بورس از قیمت تضمینی کمتر بود مابه‌التفاوت آن از طریق دولت پرداخت می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار