خروش عقلانیت و تدبیر در ایران اسلامی
امروز پاستور مرکز قدرت اجرایی وسیاسی ایران باردیگر به "حسن روحانی " ومشی اعتدالی و اصلاح گرانه او سلامی دوباره داد ،اینک وقت آن رسیده است ،مخالفین سیاسی دولت یازدهم ،با تغییر رویکرد خود و با احترام به خواست واراده ملت ،رقابت وشمنی را به رفاقت ودوستی تبدیل کرده وتمام قد با قرار گرفتن در کنار دولت دوازدهم ،فقط وفقط به تحقق آمال وآرزوهای مردم وهموار نمودن مسیر برای توسعه ،پیشرفت وبالندگی ایران بیاندیشند .
کد خبر: ۴۲۷۰۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴ 20 May 2017
تابناک ایلام::سرانجام روز  موعود فرارسید وبیش از 40میلیون عاشق ایران و امیدوار به توسعه ،پیشرفت وآبادانی کشور،در حضوری آگاهانه ومعنادار برای دومین بار به عقلانیت وتدبیر آری دوباره گفتند.
 
مردم همیشه بیدار و غیرتمند ایران، در طول تاریخ ،خالق حماسه ها وپدیده های شگرفی بوده اند ،این مردم بابینش بالای سیاسی ،وبرخوردار از تراز بالای دمکراسی منبعث از اصول وارزشهای اسلامی ،همواره در بزنگاههای تاریخی ،تاریخ ساز شده و با خلق حماسه های جاوید ،برگ برگ تقویم این دیار کهن را مملو از روزهای بزرگ وماندگار نموده اند.
 
29اردیبهشت 96هم همچون ،روزهای پر خاطره وغرور آفرین خرداد و بهمن در تقویم این سرزمین تاریخی ،جاودانه شد .حضور معنا دار بیش از چهل میلیون ایرانی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و رای مجدد به "حسن روحانی " رییس دولت تدبیر وامید ،نشان داد که این مردم در تداوم راه تدبیر و عقلانیت ثابت قدم بوده وبه آینده برنامه دولت یازدهم سرشار از امید هستند.
 
مردم ما با حضور بی نظیر خود این پیام را مخابره کردند؛ که برای باقی ماندن بر عهد ووفای خود ثابت قدم بوده وهیچ قدرتی یارای تغییر مسیر انتخاب شده توسط آنان را نخواهد داشت و به حدی از بینش وآگاهی وبلوغ سیاسی رسیده اند که هیچگاه به قیم  نیاز نداشته وخود بهتر از هرکسی صره را از ناصره تشخیص می دهند .
 
امروز؛ جهانیان از دوست ودشمن در مقابل رشد وبلوغ سیاسی و انتخاب معنا دار ملت آگاه وبیدار ایران سر کرنش فرود آورده وبه انتخاب آنان برای تعامل با جهانیان ورشد وتوسعه ایران در سایه عقلانیت احترام خواهند گذاشت.
 
امروز ،پاستور مرکز قدرت اجرایی وسیاسی ایران باردیگر به "حسن روحانی " ومشی اعتدالی و اصلاح گرانه او سلامی دوباره داد ،اینک وقت آن رسیده است ،مخالفین سیاسی دولت یازدهم ،با تغییر رویکرد خود و با احترام به خواست واراده ملت ،رقابت وشمنی را به رفاقت ودوستی تبدیل کرده وتمام قد با قرار گرفتن در کنار دولت دوازدهم ،فقط وفقط به تحقق آمال وآرزوهای این مردم وهموار نمودن مسیر برای توسعه ،پیشرفت وبالندگی ایران بیاندیشند .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار