کد خبر: ۴۲۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ 18 May 2017
تابناک گیلان / یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: بخشی از طبقه متوسط شهری بنابه ملاحظاتی می خواستند به قالیباف رای بدهند اما با کناره گیری او این رای ها به سبد روحانی ریخته می شود .

درباره انصراف محمد باقر قالیباف و وضعیت سبد رای او گفت: آقای قالیباف در مناظرات به آقای جهانگیری تاختن و او را نامزد پوششی خواندند اما اقدام خودشان برای کناره‌گیری‌اش به نفع آقای رییسی برعکس تمامیت حرف ها و شعارهایش بود.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: هرچند ایشان برنامه هایی برای حضور در انتخابات داشتند اما مشی که در پیش گرفت باعث شد که مورد بیشترین نقدها و پرسش‌ها قرار گیرد .

او افزود: مناظره آخر، آرای منفی قالیباف را به شدت افزایش داد به همین دلیل تصمیم گرفت که از گردونه رقابت‌ها خارج شود.

منصوری با بیان اینکه پایگاه رای قالیباف متفاوت است عنوان کرد: بخشی از طبقه متوسط شهری بنابه ملاحظاتی می‌خواستند به قالیباف رای بدهند اما با کناره‌گیری او این رای‌ها به سبد روحانی ریخته می‌شود .

این فعال سیاسی اصلاح طلب  در پاسخ به این سوال که تفاوت بین حامیان رییسی و روحانی در چیست عنوان کرد: هنگامی که تبلیغات برای انتخاب شروع شد تفاوت ها رفته رفته خودشان را بیشتر نشان دادند. هواداران طیف روحانی همیشه بر مدار قانون حرکت کردند و جز این کاری انجام ندادند .

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب ادامه داد: در مناظره‌های انتخاباتی هم بسیاری چیزها قابل تفکیک بود. در یک سو ما عقلانیت را داشتیم و در سوی دیگر شعار و عوامل فریبی را .

او خاطرنشان کرد: از منظر این افراد هدف وسیله را توجیه می‌کند برخی‌ها دوست دارند فضا به سوی دیگری برود و به اصطلاح تند شود.

این عضو حزب اتحاد ملت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در صورت پیروزی رییسی ما وضعیت کشور را چگونه خواهیم دید گفت: تفاوت رویکردها کاملا روشن است. مناظرات انتخابات نشان داد که آقای رییسی برنامه‌ای برای اداره کشور ندارد که طبیعتا ما به آن هشت سال معروف بر خواهیم گشت.

او با اشاره به اینکه مجموعه نیروهایی که در ستاد رییسی کار می کنند بخشی از دولت قبل هستند گفت: کارنامه این افراد کاملا مشخص است و قطعا اگر رییسی رای بیاورد، کابینه‌اش به دست آنان اداره می‌شود. با توجه به شرایط منطقه‌ای که وجود دارد نباید اجازه داد به چنین تفکری بر کشور حاکم شود.

منصوری خاطرنشان کرد: در فضای داخلی با توجه به اینکه هیچ برنامه‌ای وجود ندارد ما دستاوردهای دولت آقای روحانی را از دست خواهیم داد و توصیه‌ای که در انتظارش بودیم به هیچ عنوان محقق نخواهد بود و مجموعه تلاش‌های ما از بین خواهد رفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار