کد خبر: ۴۲۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴ 18 May 2017
تابناک / فرهام زاهد یکی از این کاندیداها گفت: شاید نقدهایی به لیست امید وجود داشته باشد اما اکنون وقت مناسبی برای بیان نقدها نیست. الان همه ما باید یکدل و یکصدا به همدیگر کمک کنیم تا بتوانیم از هویت تاریخی اصلاح طلبی مان حمایت کنیم و اکثریت را در شورا بدست آوریم.

محمد کهنسال نیز گفت: هویت همه ما یکی است. اختلاف نظر در هر خانواده ای وجود دارد اما ما تا پای جان برای آرمان هایمان که اصلاحات کشور و شهر است ایستاده ایم و از کمک به همدیگر دریغ نمی کنیم.


مازیار صیادی هم اظهار داشت: وقتی خاتمی در پیامی از لیست امید در شهرها حمایت کرد این تکلیف بر گردن همه ما اصلاح طلبان است که با همدیگر کمک کنیم تا لیست امید رای بیاورد. از همین جا به مردم اطمینان خاطر می دهم که ما نکات مشترک خودمان را فدای اختلاف دیدگاهایمان‌نمی کنیم و تا آخر بر وعده خود با شما مردم شریف هستیم.


عبدالرضا بی آزار هم خاطرنشان ساخت: من در این سن آبروی خودم را گذاشتم تا به میدان بیایم. پس برای حفظ آبروی خودم هم که شده نهایت همکاری را با دیگر کاندیداهای لیست می کنم چون می دانم ما به تنهایی نمی توانیم در انتخابات پیروز شویم.


عبداللهی هم گفت: مردم مطمئن باشند که ما براساس سوگندی که یاد کردیم و به اعتبار سابقه مدیریتی مان در دوران اصلاحات باهم همدل هستیم، و مردم را از رای به کلیت لیست ناامید نمی سازیم.


ولی زاده جوان ترین عضو لیست هم اظهار کرد: من به عنوان یک جوان خاطرات خویی از دوران اصلاحات دارم و دوست دارم به آن دوران بازگردیم اما تنها راه بازگشت به آن دوران همدلی و همکاری ۱۱ کاندیدا است و همه ما هم این را می دانیم و از مردم هم می خواهیم که بار دیگر به جریان اصلاحی اعتماد کنند و با رای به تک تک کاندیداهای لیست امید. و همینطور حسن روحانی آغازگر روزهای خوب باشیم.

http://etedaleshomal.ir/wp-content/uploads/2017/05/%D9%84%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD-%D8%B7%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%86-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B1%D8%B4%D8%AA.jpg

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار