تابناک / نشست خبری ستاد مرکزی اعتدالگرایان استان گیلان صبح امروز با سخنرانی بهروز عباسی قائم مقام ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه گیلان برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۱۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 09 May 2017

تابناک / نشست خبری ستاد مرکزی اعتدالگرایان استان گیلان صبح امروز با سخنرانی بهروز عباسی قائم مقام ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه گیلان برگزار شد.

بهروز عباسی در این نشست اظهار داشت:رسالت اصلی همه ستادها افزایش مشارکت مردم برای حضور در انتخابات است.

وی افزود:انتظار می‌رود،خبرنگاران با نزدیک شدن به روز انتخابات برای تحقق اهداف جذب مشارکت مردمی فعال‌تر عمل کنند.

عباسی با اشاره به اینکه ستاد اعتدالگرایان قصد دارد در فضای مودت و آرامش در جهت استمرار اهداف تدبیر و امید حرکت کند،خاطر نشان کرد:بنا داریم در حوزه اجرایی انسجام خوبی داشته باشیم و حزبی قوی منتسب به دولت تدبیر و امید با انرژی دو برابری فراهم کنیم.

قائم مقام ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه گیلان ادامه داد:راه دشواری در پیش داریم و باید فضایی امن برای توام با آرامش برای انتخابات فراهم کنیم.

وی در خصوص برنامه های انتقال آراء خاموش به سمت حزب اعتدالگرایان گفت: با انتقال اطلاعات درست از عملکردهای دولت به مردم می‌توان شاهد گرایش هر چه بیشتر مردم برای حضور در صندق های رای شد.

IMG_3100

بهروز عباسی افزود:جذب آرای زیاد به کارهای زیربنایی نیاز دارد و باید در چارچوب قانون اقدامات لازم انجام شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه مشارکت مردم و مصاحبه‌ها باید بدون گزینش ها پخش شود،ادامه داد:هنوز جامعه آنطور که باید،شمایل انتخاباتی به خود نگرفته است و این یکی از رسالت های صدا و سیما است که روند سریعتری به آهنگ انتخابات و تشویق مردم برای حضور در پای صندوق های رای داشته باشد.

وی از مردم خواست تا به وعده هایی که داده می شود خوب فکر کنند و اطلاعاتی از درآمد کشور و برنامه هایی که برخی از کاندیدا می‌دهند را نیز جمع آوری گنند و با یک حساب سرانگشتی بدانند که آیا انجام این وعده ها امکان پذیر خواهد بود یا خیر.

بهروز عباسی تصریح کرد: گیلان از جمله استانهای کشور است که گرایش بسیار خوبی نسبت به دولت دکتر حسن روحانی دارد و پیش بینی می‌شود که جزء استانهای برتر رای دهنده به ایشان است.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد در جامعه بخش بسیار عمیقی است،گفت:نباید شاهد سوء استفاده‌ از کسانی باشیم که به هر دلیل وضعیت اقتصادی خوبی ندارند و با وعده ی پرداخت یارانه ۲۵۰هزار تومانی فکر انها را منحرف کرد.

قائم مقام ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه گیلان گفت: پایه اصلی اقتصاد در فرهنگ تعامل است و اگر ما واقعا پایبند به انقلاب هستیم باید بخواهیم که انقلاب با دنیا جلو برود.

قائم‌مقام ستاد اعتدال و توسعه در گیلان ادامه داد: تعدد ستادها برای ساماندهی اطلاعات بیشتر و محل رجوع بودن، به دلیل تنوع افکار در این زیرمجموعه است .

او اضافه کرد به دلیل حفظ انسجام در عین سلایق و نقطه نظرات متفاوت احکام مختلفی برای ستادها صادرشده است.

این فعال سیاسی وظیفه ستادها را بسترسازی برای کسب آرای حداکثری در فضایی امن و توام با آرامش برای یک انتخاب بزرگ مطرح کرد.عباسی در خصوص چگونگی کسب آرای خاموش گفت:انتقال اطلاعات درست و شفاف‌سازی  از راه افراد مورد وثوق می‌تواند در جلب آرای خاموش کمک کند.

قائم‌مقام این ستاد همچنین از ایجاد تریبون آزاد در ستاد حزب اعتدال و توسعه خبر داد.

او گریزی به انتخابات شورای شهر زد و کاندیداهای شورای شهر و روستا به‌عنوان جریان انتقالی در حوزه‌هایی که نیروهای عملیاتی ظرفیت فعالیت‌های کوچه به کوچه ندارند، یاد کرد.

عباسی از مهم‌ترین مشکلات کمبود نیرو، فعالیت‌های فصلی و نداشتن تشکیلات با ساختار معین برای رسیدن به اهدافی که نهایت آن انتخابات است را ابراز کرد. او افزود:بسترسازی مناسب در چهارچوب فعالیت‌های حزبی باید صورت گیرد.

عباسی درصدی از افزایش آرا را به هیجانات انتخابات مربوط دانست که از طریق انتقال مراجع عمومی مثل هنرمندان به اکثریت جامعه می‌رسد و ذکر کرد که هنوز تب انتخابات جامعه را فرا نگرفته است.

او همچنین با انتقاد از ساختار مناظره‌های تلویزیونی قدرت تخریب را در فرصت‌های محدود هر کاندیدا بیشتر دانست. عباسی در ادامه پمپاژهای تبلیغاتی رسانه ملی را به شکل مأیوس کننده و نه مثبت دید و گفت: مشارکت مردم در حالی صورت می‌گیرد که نقطه نظرات افراد بدون گزینش منتشر شود.

این فعال انتخاباتی ستاد حزب اعتدال و توسعه و شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان را و بازوی اجرایی ستاد روحانی در گیلان معرفی کرد. او در ادامه بر این مهم که هنوز فرهنگ استفاده از شیوه‌های تبلیغاتی و استفاده از سخنران‌های ملی فراهم نشده است تأکید کرد و خاطرنشان کرد که در ادامه هماهنگی‌ها بهتر صورت خواهند گرفت.

عباسی ضمن اشاره به وضعیت خوب حسن روحانی در گیلان طبق برآوردهای صورت گرفته، احتمال حضور روحانی در گیلان را در  مدت‌زمان کوتاه باقی‌مانده را ضعیف دانست.

IMG_3026 IMG_3035 IMG_3036 IMG_3048 IMG_3055 IMG_3061 IMG_3063 IMG_3064 IMG_3065 IMG_3070 IMG_3073 IMG_3074 IMG_3077 IMG_3079 IMG_3099 IMG_3100 IMG_3101 IMG_3112 IMG_3115

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار