رئيس پليس آگاهي استان قم مطرح کرد
رئيس پليس آگاهي استان قم از انهدام باند سارقان حرفه‌اي وجه از داخل ضريح امام زادگان در قم خبر داد و گفت: اين باند خانوادگي در تحقيقات به 17 فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۴۲۰۲۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 08 May 2017
به گزارش تابناک قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، احمد کرمی اظهار کرد: مأموران پاسگاه انتظامی لنگرود در پی دریافت گزارشی مبنی بر سرقت وجه از داخل ضریح یکی از بقاع امام زادگان توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پیکان شناسایی و دستگیری افراد را در دستور کار خود قرار دادند.

وی گفت: در ادامه با کنترل تردد خودروهای عبوری خودرو پیکان شناسایی و پس از توقیف پنج نفر از سرنشینان آن به یگان منتقل شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: پس از بازبینی تصاویر دوربین‌های مداربسته بقعه امامزاده، سرقت وجه نقد طی دو نوبت از داخل ضریح توسط این افراد محرز و پرونده به پلیس آگاهی استان تحویل شد.

کرمی گفت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد متهمان دارای سوابق متعدد در سرقت از اماکن متبرکه سایر استان‌ها بوده و سرانجام متهم ردیف اول در تحقیقات با توجه به شواهد موجود به 17 فقره سرقت وجه از داخل ضریح امامزادگان استان قم به منظور تامین هزینه‌های اعتیادش به مواد مخدر به همراه سایر اعضای خانواده و برادرش اعتراف کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار