همزمان با دهه مهدویت صورت میگیرد؛
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: همزمان با ایام مبارک دهه مهدویت و فرخنده میلاد با سر سعادت حضرت صاحب الزمان(عج) کاروانهای «در شعاع خورشید» به شهر و روستاهای خراسان رضوی اعزام میشوند.
کد خبر: ۴۱۹۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶ 06 May 2017
 به گزارش تابناک رضوی،حجت الاسلام و المسلمین سید جلال حسینی با اعلام این خبر گفت: آشنایی بیشتر مردم به ‌ویژه جوانان و نوجوانان با فرهنگ مهدویت و مفهوم اصلی انتظار و ترویج این فرهنگ در جامعه، هدف اصلی برگزاری جشن‌ها «در شعاع خورشید» است.
به گفته وی در همین راستا به همت واحد امور مساجد و مراکز وابسته به آستان قدس رضوی، جشنهای باشکوه و متعددی در ایام مبارک دهه مهدویت و نيمه شعبان به همراه مولودي خواني و سخنرانی در وصف حضرت امام زمان(عج) در مساجد و حسينيه های خراسان رضوی برپا ميشود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی ادامه داد: در این ایام مبارک، برنامههای متنوعی ویژه مساجد و مدارس حاشیه شهر مشهد تدارک دیده شده است که با حضور کاروانهای در شعاع خورشید برگزار میشود.
حجت الاسلام حسینی اعلام کرد: کاروان تبلیغی «در شعاع خورشید» متشکل از یک روحانی، قاری قرآن، ذاکر و مداح اهل بیت(ع)، کارشناس کودک و نوجوان و خادم بارگاه منور رضوی به همراه پرچم متبرک گنبد حرم حضرت امام علی بن موسی الرضا(ع) در طول ماه مبارک رمضان به بیش از 40 روستا و شهرهای استان خراسان رضوی خواهند رفت و ضمن اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، تبلیغی و مذهبی، محصولات فرهنگی و بسته‌های متبرک بارگاه مطهر حضرت انیس النفوس(ع) را میان مردم توزیع خواهند کرد.
وی یادآور شد: این کاروان‌های تبلیغی جهادی برای نخستین بار است که در طول دهه مهدویت راهی مناطق محروم استان خراسان رضوی شده‎اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار