رئیس فراکسیون مدیریت شهری مجلس:
رئیس فراکسیون مدیریت شهری دهمین مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اصلی ترین اقدام فرهنگی در جامعه کنونی ترویج فرهنگی کتابخوانی است ،گفت: سرانه مطالعه درکشور ما در مقایسه با سایر کشورهای دنیا از میزان یک سومی برخودار است.
کد خبر: ۴۱۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 05 May 2017
به گزارش تابناک رضوی،مهرداد بائوج لاهوتی افزود:معتقدم برای ارتقا سطح مطالعه و افزایش علاقمندی شهروندان به مطالعه باید امتیازاتی به شهروندان داده شود که بانک شهر در این زمینه پیش قدم بوده است.
وی تصریح کرد:سرانه مطالعه یکی از موضوعات بسیار مهم در ارتقا شاخص های فرهنگی جوامع است و مسئولان باید به هر طریقی فرهنگ کتابخوانی را افزایش دهند.
بائوج لاهوتی ادامه داد: برپایی نمایشگاه های کتاب خوانی همچون نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فرصتی است که می تواند منجر به جذب حداکثری شهروندان به مقوله کتاب خوانی شود.
نماینده مردم شهرتان لنگرود در مجلس دهم خاطر نشان کرد: اگر شرایط دسترسی به کتاب و خرید آن با ارائه بن کارت های خرید کتاب که از سوی بانک شهر توزیع می شود سهل و آسان شود، بی شک شاخص مطالعه نیز در جامعه رشد می یابد. شرایطی که خوشبختانه در سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با کمک بانک شهر مهیا شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار