در پیام تبریک رییس کار گروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای شهر رشت ؛
تابناک / فاطمه شیرزاد ( رییس کار گروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای شهر رشت ) طی پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۱۶۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 01 May 2017
تابناک / فاطمه شیرزاد ( رییس کار گروه حمایت از اقشار آسیب پذیر شورای شهر رشت ) طی پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت.
 
 
متن این پیام به رشح ذیل است:
 
 
کارگران از جمله قشرهای تاثیرگذار در توسعه همه جانبه هستند که به دلیل ساختار اقتصادی بیمار کنونی با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و راه برون رفت از این معضلات حمایت قاطعانه از کار و تولید و نگاه درونگرا به ساختار اقتصادی کشور است.

همه ساله در حالی به استقبال قشر زحمتکش کارگر می رویم و روزشان را گرامی می داریم که جامعه كارگري با مشكلات متعددي از جمله بحران بيكاري، نبود امنيت شغلي، قراردادهاي موقت، مداخلات دولت ها در سازمان تامين اجتماعي، پائين بودن دستمزدها و شكاف ميان درآمد و سبد هزينه زندگي مواجه هستیم.
 
نگراني همه ما ركود و تعطيلي تعداد بيشتري از واحدها و کارخانه ها است و بسياري از قوانین مربوط به این قشر پرتلاش به‌طور يك طرفه از سوي سازمان تامين اجتماعي ارائه شده است كه با قانون تطبيق ندارد كه اين امر توجه ويژه مسئولين را مي‌طلبد.
 
كارگران خواهان اين هستند در مشاغلي كه جنبه تداوم و استمرار دارد و پروژه‌اي نيست و پس از گذراندن دوره آزمايشي، استخدام شوند و این خواسته بجا و درستی هم است.
 
در پایان باید گفت کارگران در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دوران جنگ تحمیلی، فصل سازندگی، مقابله با تحریم ها و جنگ اقتصادی دشمنان متعهدانه در سنگر تولید ایستادگی داشته اند و با کار و فعالیت خود به صورت عملی ارادت شان را به نظام و کشور نشان داده اند و امروز زمان پاسداشت زحمات چند دهه این قشر مظلوم است.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار