کد خبر: ۴۱۵۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲ 29 April 2017
امام جمعه آستارا گفت: بسیاری از خانواده‌ها به لحاظ معیشتی‌ و اقتصادی در زیر خط فقر هستند و دولت برای بهتر شدن این وضعیت اقدام قابل توجهی انجام نداده است.

حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستارا مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را نیاز امروز کشور و موجب اقتدار بیش ‌از پیش نظام در داخل و خارج از مرزها دانست و اظهار کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو نشان از مقبولیت نظام در نزد مردم دارد.

امام جمعه آستارا با اشاره به اینکه امروز به رئیس‌جمهوری نیاز داریم که مانند مالک‌اشتر برای حضرت علی(ع) باشد، گفت: رئیس‌جمهور آینده کشور باید مطیع رهبر، کاردان، بصیر، شجاع و نترس باشد و بتواند از حقوق اقشار ضعیف و کم‌درآمد جامعه در برابر نجومی‌بگیران و رانت‌خواران دفاع کند.

وی با بیان اینکه مردم با مشکلات معیشتی‌ و اقتصادی زیادی دست‌ و پنجه نرم می‌کنند و در طول این مدت مشکلی از مشکلات جدی مردم برطرف نشده است، تصریح کرد: بیکاری جوانان تحصیل‌کرده‌، خانواده‌ها را مستأصل کرده و بسیاری از مراجعات مردمی به دفتر بنده به خاطر نبود فرصت‌های شغلی است.

حافظ‌نیا با اشاره به اینکه بسیاری از خانواده‌ها به لحاظ معیشتی‌ و اقتصادی در زیر خط فقر قرار گرفته‌اند و تنها امیدشان به واریز یارانه‌ها است، متذکر شد: در طول چند سال اخیر برای بهتر شدن وضعیت معیشتی و‌ اقتصادی مردم اقدام قابل توجهی توسط دولت انجام نشده است.

وی شرط برون‌رفت از مشکلات معیشتی‌ و اقتصادی را تکیه بر نیروهای داخلی و قطع‌نظر به بیرون از مرزها دانست و یادآور شد: دولت آینده باید با پیگیری و عملی کردن اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال چرخ کارگاه‌ها و کارخانه‌های تعطیل شده را به حرکت دربیاورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار