کد خبر: ۴۱۴۶۸۶
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸ 27 April 2017
تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان در طی امروز و فردا (پنجشنبه و جمعه)، ابری و مه آلود است.

مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده تضعیف سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس روند افزایش دما پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: گاهی بویژه صبح ها و شب ها، با گذر امواج کم و بیش ناپایدار از تراز میانی جو، شرایط برای افزایش ابر، بارش پراکنده باران و احتمال رعد و برق مهیاست.

غلامی آسمان امروز استان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارش پراکنده باران (غالباً مناطق مرکزی و شرقی) ، گاهی کاهش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان را قسمتی ابری تا ابری و مه آلود، افزایش دما، گاهی کاهش موقتی ابر، بعضی ساعت ها بارش پراکنده باران (غالباً ارتفاعات و دامنه های شرقی و غربی) پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته را با 14 درجه مربوط به بندرآستارا و کمینه دما را با صفر درجه مربوط به دیلمان و جیرنده عنوان کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: بیشینه و کمینه دمای رشت نیز در شبانه روز گذشته به ترتیب 12 و 10 درجه ثبت شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار