کد خبر: ۴۱۳۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ 26 April 2017
دبیر جبهه مردمی انقلاب گیلان با اشاره به عملکرد ضعیف دولت گفت: مهمترین رقیب دولت فعلی نداشتن عملکرد قابل قبول خودش است.

نظرعلی علیزاده صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با اشاره به عملکرد ضعیف دولت یازدهم اظهار داشت: دولت روز به روز با عملکرد های منفی خود دچای چالش های اساسی می شود.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم کارایی لازم را نداشت، افزود: عملکرد های دولت نشان دهنده این است که دولت نتوانسته به نیازهای موجود در کشور پاسخ جدی بدهد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه هیچ رقیبی برای دولت بهتر از عملکردش نیست، گفت: مهمترین چالش و رقیب دولت فعلی نداشتن عملکرد قابل قبول خودش است.

علیزاده عملکرد ضعیف دولت در حوزه های مختلف اقتصادی و سیاسی و فرهنگی را از ضعف های برجسته دولت یازدهم برشمرد و اظهار کرد: امروز دولت یازدهم در بیان عملکرد ها حرفی برای گفتن ندارد.

وی به عدم تحقق وعده های رئیس جمهوری مبنی بر حل مشکلات اقتصادی در ۱۰۰ روز ابتدای دولت یازدهم اشاره کرد و متذکر شد: رئیس دولت فعلی حتی گفته های روز اول خودش را در جمع مردم انکار می کند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر اینکه مردم نسبت به عملکرد ضعیف دولت حساس هستند و رضایت کافی ندارند، تصریح کرد: دولت تلاش می کند فضا را به گونه ای پیش ببرد که افکار عمومی را نسبت به وعده هایی که داده مبرا کند و وارد بحث های دیگری بشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار