کد خبر: ۴۱۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱ 26 April 2017
تابناک / گفته می شود سرلیست یکی از ائتلاف های تاثیرگذار که پیش تر از سایر اعضای ائتلاف ضمانت کتبی و ریالی اخذ کرده بود، موفق به اخذ صلاحیت خود نشده است.

صدای پای انتخابات می آید و بازار شنیده های انتخاباتی داغ است. در همین راستا شنیده می شود؛

* از بین کاندیداهای زن، همگی به جز یک نفر تایید صلاحیت شده اند.

* سرلیست یکی از ائتلاف های  تاثیرگذار که اخبار مربوط به خود را با آب و تاب رسانه ای فراوان منتشر می کرده، موفق به اخذ صلاحیت نشده است. گفته می شود این فرد پیش تر از اعضای مورد حمایت ائتلاف ضمانت کتبی و ریالی اخذ کرده بود! سایر کاندیداهای حاضر در این ائتلاف تایید صلاحیت شده اند.

* از بین اعضای شورای سوم شهر رشت هم گفته می شود محمدحسن عاقل منش موفق به اخذ تایید صلاحیت خود شده است. همچنین از دور دوم هم غلامرضا وطنخواه تایید صلاحیت خود را به دست آورده است.

* 11 عضو شورای فعلی رشت که برای انتخابات آتی ثبت نام کرده اند، موفق به اخذ تایید صلاحیت شده اند.

* از میان کاندیداهای آذری زبانان شهر رشت هم گفته می شود به جز یکی از چهره های تاثیرگذار و مهم این جریان، سایرین موفق به اخذ تایید صلاحیت خود شده اند.

* از میان کاندیداهای فعال در حوزه ورزش هم علیرغم برخی شایعات، تمامی افراد ثبت کننده موفق به اخذ تایید صلاحیت خود شده اند.

*گفته می شود از میان مدیران سابق و فعلی شهرداری رشت هم همگی به جز یک نفر تایید صلاحیت شده اند.

البته همه دوره به علت نقش کلیدی نمایندگان در انتخابات شورا، اخذ تایید صلاحیت دقیقه نودی دور از ذهن نیست. همانطور که فرماندار رشت هم بر این موضوع صحه می گذارد و می گوید علت عدم انتشار لیست تایید صلاحیت شده ها اینست که ممکن است برخی از افراد در انتها موفق به دریافت تایید صلاحیت خود شوند!


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار