کد خبر: ۴۰۹۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷ 18 April 2017
تابناک گیلان / آزاده اسماعیل خانی دختر گوهر خیر اندیش از بهبود وضعیت جسمانی مادرش و برگشت وی به سریال دیوار به دیوار خبر داد.

گوهر خیراندیش هنرمند محبوب و عزیز کشورمان که این روزها سریال دیوار به دیوار را از او در تلویزیون مشاهده میکنیم ، مدتی قبل از ناحیه پا دچار شکستگی شد که طبق گفته های دختر این هنرمند وضعیت جسمانی مادرش خوب است و به زودی به عوامل سریال دیوار به دیوار می پیوندد.گوهر خیراندیش

آزاده اسماعیل خانی دختر گوهر خیراندیش درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت:مادرم بعد از عمل جراحی دردِ شدیدی داشت. تا حدود دو ماه پای مادرم در گچ خواهد بود و در ادامه فیزیوتراپی می کنند.

گوهر خیراندیش هفته پیش سر صحنه تصویربرداری سریال «دیوار به دیوار»، از ناحیه پا دچار شکستگی و پارگی رباط شد و در بیمارستان ِ عرفان تحت عمل جراحی قرار گرفت.

 

آزاده اسماعیل خانی دختر گوهر خیراندیش درباره آخرین وضعیت جسمانی مادرش گفت:مادرم بعد از عمل جراحی دردِ شدیدی داشت. تا حدود دو ماه پای مادرم در گچ خواهد بود و در ادامه فیزیوتراپی می کنند.

گوهر خیراندیش به دیوار به دیوار بازمیگردد

وی درخصوص ادامه تصویربرداری سریال بیان کرد:قرار است بزودی مادرم سر کار «دیوار به دیوار» برود و ادامه آن قسمت که حضور داشتند، ضبط شود. کار بازیگری همین است حتی با شرایطی که مادرم دارد باید سر کار برود. البته در این مدت عوامل سریال «دیواربه دیوار» آقای سامان مقدم کارگردان عزیز، آقای حمید رحیمی تهیه کننده محترم و تمام بازیگران سریال بسیار پیگیر حال مادرم بودند و در همه لحظات کنار ما حضور داشتند که این خود قوتِ قلبی بود برای من. از این جا از همه آنها تشکر میکنم.

گوهر خیراندیش در سریال دیوار به دیوار

او ادامه داد:هنوز اشکمان از رفتن آقای معلم خشک نشده بود که خبر ناگواره سیل آذربایجان و سپس فوت شوکه کننده بازیگر و نویسنده جوانمان «عارف لرستانی »را شنیدیم. امیدوارم بعضی از مردم بجای گرفتن عکس های یادگاری فضای مجازی را بستری برای خبرهای مهم و اطلاع رسانی بکار ببرند. امید دارم در این سال جدید دیگر غمی برای هیچ ایرانی بوجود نیاید و برای مردم صبر و شکیبایی آرزو می کنم.

گفتنی است؛ سریال «دیوار به دیوار» به کارگردانی سامان مقدم از شبکه سه سیما بحز پنج شنبه و جمعه هر شب ساعت ۲۰:۵۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار