سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: هنوز هم دو بازی دیگر در لیگ دسته اول داریم و راه سختی برای صعود به لیگ برتر پیش روی ما است.
کد خبر: ۴۰۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳ 18 April 2017
مهدی تارتار عصر دوشنبه در پایان مسابقه تیم‌های پارس جنوبی جم و ملوان انزلی اظهار داشت: امروز شاهد حضور گسترده هواداران در ورزشگاه توحید جم بودیم که به ما کمک کرد تا بتوانیم به پیروزی دست یابیم.

وی با تقدیر از هواداران که در این مسابقه سنگ تمام گذاشتند، اضافه کرد: هنوز هم دو بازی دیگر در لیگ دسته اول داریم و راه سختی برای صعود به لیگ برتر پیش روی ما است.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم به اهمیت بازی‌های آینده تیم پارس جنوبی جم در این مسابقات اشاره کرد و افزود: با تیم‌های بادران و استقلال اهواز مسابقه داریم که امیدواریم بتوانیم پیروز میدان شویم و جشن صعود بگیریم.

وی با اشاره به اینکه امروز تیم پارس جم بازی سنگینی مقابل ملوان انزلی داشته است، ادامه داد: با استفاده از نقاط تیم ملوان توانستیم در نیمه دوم به پیروزی دست یابیم.

تارتار با اشاره به اینکه تیم پارس جنوبی جم صدرنشین لیگ دسته اول شده است، گفت: امروز به رکورد ۲۲ بازی بدون شکست در لیگ دسته اول دست یافتیم و امیدواریم این رکورد را ادامه دهیم.

تیم پارس جنوبی جم با برتری دو بر صفر مقابل ملوان بندر انزلی صدرنشین لیگ دسته اول شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار