تابناک / مهرداد لاهوتی در گفت و گو با فردا نیوز بیان داشت: با بیان اینکه قالیباف یکی از مدیران کاربلد و توانمند در عرصه اجرایی کشور است گفت:‌ از اینکه وی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرده،‌ خوشحال هستم؛‌ چرا که ورود وی به انتخابات نشاط و امید در جامعه ایجاد خواهد کرد.
کد خبر: ۴۰۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰ 17 April 2017
تابناک / مهرداد لاهوتی  در گفت و گو با فردا نیوز بیان داشت: با بیان اینکه قالیباف یکی از مدیران کاربلد و توانمند در عرصه اجرایی کشور است گفت:‌ از اینکه وی در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم ثبت نام کرده،‌ خوشحال هستم؛‌ چرا که ورود وی به انتخابات نشاط و امید در جامعه ایجاد خواهد کرد.

وی افزود:‌ کارنامه پربار قالیباف نشان می دهد او از پس معضلات و مشکلات کنونی در عرصه های اقتصادی و اجتماعی برخواهد آمد و امیدوار هستم که مردم به وی اعتماد کرده تا ایشان بتواند مدیریت انقلابی و جهادی را در سرتاسر کشور پیاده سازد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پایان با بیان اینکه مردم پایتخت شاهد به ثمر رسیدن توانمندی و کارآمدی قالیباف هستند، گفت: در یک دهه مدیریت شهری قالیباف در تهران شاهد افتتاح طرح هایی هستیم که هر یک در اشل ملی قرار دارند و این طرح ها و پروژه ها نیز کم نیستند. در صورتیکه چنین مدیریتی در کل کشور پیاده شود بدون شک ایرانی آباد و مردمانی با رفاه بیشتر خواهیم داشت و دیگر کسی به خاطر معیشت شرمنده خانواده نخواهد شد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۹
رییس ستادقالیباف مشخص شد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار