کد خبر: ۴۰۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸ 17 April 2017
تابناک گیلان / مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس در جمع تعدادی از اساتید دانشگاه اظهار کرد: همانطور که باید برای ماندن در صحنه بر اساس تکلیف عمل کرد، باید برای نبودن هم بر اساس تکلیف عمل کرد وگرنه مصداق خسرالدنیا و الآخره خواهیم بود.

وی افزود: باید جریان مؤمن، آگاه و متخصص برای حل مشکلات وسط صحنه باشند. کنار نشستن و ایراد گرفتن نه هنر است و نه خیلی فضیلت دارد.
بذرپاش ادامه داد: عده ای که به خاطر انقلاب آبرویی دارند، فکر می کنند این آبرو اگر برای دین و اعتقادات هزینه نشود، این آبرو شفیع شان در آن دنیا خواهد بود. اگر ما آبرویی داریم فقط باید برای دین و اعتقادات و خدمت به مردم هزینه شود وگرنه ذره ای ارزش ندارد. عده ای حفظ آبرو را در کنار کشیدن جست و جو می کنند و جزء حزب قاعدین شده اند.
وی تصریح کرد: امروز انقلاب در آستانه چهل سالگی است. ما همه باید کمک کنیم مدیریت کشور را از این وضع نجات یابد و اصلاح شود وگرنه قطعاً نمی توانیم پاسخ گوی تاریخ باشیم.
نماینده سابق مجلس گفت: باهم بودن و وحدت،  شرط لازم تحقق هدف است و شرط کافی پاسخ به نیازها و مشکلات مردم داشتن است. هویت همه ما در انقلابی و خادم مردم بودن است و هرچه انقلابی تر، خادم تر و هرچه خادم تر انقلابی تر این دو واژه از هم جدایی ناپذیرند.
بذرپاش تاکید کرد: این دولت برای اثبات خود فقط دو قطبی کردن جامعه را خوب بلد است و استادان عملیات روانی در این دولت جمع اند. کاش آنقدر که در عملیات روانی کارآمدند در حل مشکلات هم کاربلد بودند.
نماینده سابق مجلس گفت: دولت برای اثبات خود، دو قطبی کردن جامعه را خوب بلد است. کاش آنقدر که در عملیات روانی کارآمدند در حل مشکلات هم کاربلد بودند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار