کد خبر: ۴۰۸۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵ 16 April 2017
تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از خروج تدریجی سامانه ناپایدار، شکل گیری جریانات جنوبی، افزایش دما و وزش باد گرم در استان طی دو روز پیش رو خبر داد.

مازیار غلامی روز یکشنبه در گفت وگو با مرور نیوز بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار سامانه ناپایدار در منطقه است که بر این اساس ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد پیش بینی می شود.
وی ادامه داد: با خروج سامانه ناپایدار و شکل گیری جریانات جنوبی، از فردا (دوشنبه) شرایط برای کاهش ابر، روند افزایش دما و وزش باد مهیاست ضمن اینکه گاهی با شمالی شدن جریانات سطح زمین، پدیده مه دور از انتظار نیست.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی، گاهی وزش باد، طی عصر و شب کاهش ناپایداری، بتدریج کاهش ابر عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را صاف تا نیمه ابری، بعضی نقاط مه، افزایش دما، اواخر وقت ارتفاعات و دامنه ها وزش باد جنوبی پیش بینی کرد.
غلامی افزود: بیشینه دمای گیلان در شبانه روز گذشته مربوط به منجیل با 25 درجه و کمینه دما مربوط به دیلمان با شش درجه بوده است.
وی بیشینه و کمینه دمای رشت در شبانه روز گذشته را نیز به ترتیب 17 و 12 درجه ذکر کرد.
غلامی بیشترین میزان بارش باران در شبانه روز گذشته را با 8.4 میلیمتر مربوط به تالش و پس از آن مربوط به جیرنده با 5.7 میلیمتر عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار