کد خبر: ۴۰۷۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 15 April 2017
تابناک گیلان / ماه گذشته معاون ساماندهی امور جوانان درچهارمین گردهمایی معاونان فرهنگی و امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از مذاکره با بانک قرض الحسنه مهر ایران برای اعطای وام ۴۰ میلیون تومانی ازدواج به هر زوج خبر داده بود وامی که جوانان استقبال خوبی از آن کرده‌اند.

محمدرضا رستمی در گفت‌وگو با ایسنا افزود: بانک مهر ایران اعلام کرد که به عنوان یک برنامه حمایتی شرایطی را فراهم کرده است تا هر فرد با سپرده گذاری محدود از وام قرض الحسنه ازدواج برخوردار شود و قرار است تا پایان برنامه ششم توسعه میزان وام ازدواج این بانک به ۸۰ میلیون تومان افزایش یابد.

وی در ادامه گفت: تعداد قابل توجهی از این طرح پیشنهاد کردند و ما در صدد هستیم در صورت فراهم شدن شرایط قانونی با بانک مهر ایران در این زمینه مشارکت کنیم و بخشی از سپرده گذاری را بر عهده بگیریم. در حال حاضر به دنبال راهکارهای قانونی این کار هستیم.
رستمی در پایان در پاسخ به این پرسش که چه زمانی به راهکارهای قانونی مشارکت با این بانک دست پیدا می‌کنید، اظهار کرد: نمی‌توانم به طور دقیق در این زمینه اظهار نظر کنم چرا که برخی از مصوبات قانونی در مجلس و دولت وجود دارد که باید هماهنگ با آنها عمل کنیم بنابراین امیدواریم بتوان پیشنهادی را آماده کرد که در مجلس یا در کمیسیون‌های دولت مطرح شود و بدین ترتیب به راهکاری برای مشارکت با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در زمینه اعطای وام ازدواج به جوانان دست پیدا کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار