کد خبر: ۴۰۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲ 09 April 2017
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی آیات با حضور هنرمندان کشوری در رشت خبر داد.

فیروز فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره ملی آیات در رشت برگزار می‌شود، اظهار کرد: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی آیات با موضوع قرآن و عترت ٢١ فروردین ماه جاری با حضور جمعی از مدیران، هنرمندان و اصحاب قرآن کشور و استان در رشت برگزار می‌شود.

وی اشاعه و ترویج فرهنگ قرآن و عترت،گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی مرتبط با قرآن و سیره پاک ائمه‌ معصومین(ع)، گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی و هنری در زمینه قرآن و سیره، شخصیت و معارف اهل بیت و سبک زندگی و کمک به انتشار گسترده‌تر آن را از اهداف این جشنواره قرآنی عنوان کرد.

به گفته مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه جشنواره آیات از سری برنامه‌های جشنواره بین‌المللی آیات با همت این اداره کل و حمایت دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شورای فرهنگ عمومی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی و موسسه فرهنگی قرآن و عترت تسنیم وحی گیلان برگزار می‌شود.

وی از راهیابی ٤١٨ اثر به بخش داوری جشنواره ملی آیات گیلان خبر داد و خاطرنشان کرد: این تعداد آثار ارسالی در اختیار دبیرخانه جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی و فیلمنامه‌نویسی آیات و تیم داوری نهایی جشنواره قرار گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار