تابناک / در حالی که نیکومنش مدعی شده که در خصوص موافقت مجلس برای ارائه امتیازات آب، برق و گاز زمین‌های نسقی، نامه نگاری انجام داده ، پورناصرانی می گوید: این قانون هیچ تغییری نکرده است!
کد خبر: ۴۰۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۱ 05 April 2017
تابناک / در حالی که نیکومنش مدعی شده که در خصوص موافقت مجلس برای ارائه امتیازات آب، برق و گاز زمین‌های نسقی، نامه نگاری انجام داده ، پورناصرانی می گوید: این قانون هیچ تغییری نکرده است!

حدود یک ماه قبل مظفر نیکومنش، نائب رئیس شورای شهر رشت در گفتگویی از موافقت کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برای ارائه امتیازات آب، برق و گاز زمین‌های نسقی خبر داد.

در بخشی از این گفتگو نائب رئیس شورای شهر رشت گفته بود: در این مورد در چند ماه گذشته مکاتباتی را با 13 نماینده استان گیلان و نمایندگان استان اردبیل انجام داده بودم که در نهایت مجلس شورای اسلامی با آن موافقت کرد! (اینجا را بخوانید)

عصر امروز اما محمد پورناصرانی، شهردار منطقه یک رشت در گفتگویی با رد این موضوع و بیان اینکه در این زمینه از لحاظ قانونی دچار یک پارادوکس هستیم، گفت: همین موضوع سبب مراجعه مردم به شهرداری شده است اما جوابی برای آنها نداشتیم و سوال من این است که چگونه این مشکل حل شده در حالی که هیچ تغییری در قانون ایجاد نشده و نمی‌توان برای زمین‌های فاقد سند پروانه صادر کرد!

وی در ادامه می گوید: بر اساس ماده ۸ قانون منع فروش و واگذاری اراضی فاقد کاربری مسکونی در سال ۱۳۸۳ مصوب مجلس شورای اسلامی آمده است «تامین و واگذاری تاسیسات زیربنایی موضوع ماده (۸) قانون (آب، برق، گاز و تلفن ثابت و نظایر آن) موکول به ارایه پروانه‌های معتبر ساختمانی یا عدم خلاف یا پایان کار با تاییدیه مراجع صدور مجوز ساختمان خواهد بود». این قانون هیچ تغییر نکرده است و مردم اکنون با سرمایه ای که دارند نمی‌توانند کاری انجام دهند و این غیر منصفانه خواهد بود. /خزر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
soheila
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۱
مسوولین کشور با محدود کردن زمینهای نسقی؛وندادن برق واب وگاز؛باعث شده اند که من نتوانم زمینم رو بفروشم وهیچ بساز بفروشی هم زمینم روقبول نمیکند.خواهشمندم از مسوولین محترم زمینهای نسقی؛امر به ازاد شدن برق وگاز واب دهند تا ما بتوانیم زمینهامون رو ساخت وساز نماییم.یا بفروشیم.تشکر
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار