کد خبر: ۳۹۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 28 March 2017
تابناک / رئیس پلیس راه استان قزوین گفت: ترافیک در مسیر رفت محورهای قزوین ـ کرج، قزوین ـ رشت و قزوین ـ زنجان نیمه‌سنگین است.

نصرالله بیگلری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به وضعیت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان قزوین اظهار داشت: تمام جاده‌ها و محورهای مواصلاتی این استان خشک و باز بوده و تردد وسائل‌نقلیه برقرار است و مشکل خاصی در تردد وجود ندارد.

وی با بیان اینکه همچنان سفرهای نوروزی ادامه دارد، افزود: ترافیک در مسیر رفت محورهای قزوین_کرج، قزوین _ رشت و قزوین _ زنجان نیمه‌سنگین است.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: ترافیک در مسیر رفت بقیه محورها و جاده‌های مواصلاتی این استان عادی و روان بوده و تردد وسائل‌نقلیه برقرار است.

بیگلری تصریح کرد: همچنین ترافیک در مسیر برگشت جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان قزوین عادی و روان بوده و هم‌اکنون هیچ‌گونه محدودیت ترافیکی مشخص نشده است.

این مسؤول انتظامی خاطرنشان کرد: در سفرهای نوروزی تصادفات عابران پیاده و وسائل‌نقلیه به دلیل توقف در لاین اضطراری اتوبان‌ها افزایش یافته است.

رئیس پلیس راه استان قزوین با توصیه به رانندگان در سفرهای نوروزی یادآور شد: رانندگان وسائل‌نقلیه از توقف غیرضروری پرهیز کرده و همچنین عابران پیاده هم به اتوبان و بزرگراه‌ها وارد نشوند چراکه خطرات جبران‌ناپذیری را به همراه دارد.

بیگلری مطرح کرد: همچنین رانندگان و سرنشینان وسایل‌نقلیه ضمن بستن کمربند ایمنی با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کرده و فاصله طولی وسیله نقلیه خود را با خودروی جلو رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار