تابناک گزارش می دهد ؛
تابناک / نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز دوشنبه در فرمانداری ها و بخشداری های گیلان آغاز شد و بر اساس آخرین اخبار قریب به 2هزار نفر در گیلان تنها در دو روز نخست نام نویسی حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری و بخشداری‌های گیلان ثبت‌نام کردند.
کد خبر: ۳۹۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۱ 26 March 2017
تابناک / نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح روز دوشنبه در فرمانداری ها و بخشداری های  گیلان آغاز شد و بر اساس آخرین اخبار قریب به 2هزار نفر در گیلان تنها در دو روز نخست نام نویسی حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با مراجعه به فرمانداری و بخشداری‌های گیلان ثبت‌نام کردند.
 
 
یعقوب رمضانی در گفت و گو با تابناک اظهار کرد: تعداد ثبت نام کنندگان روز 5 فروردین بدین صورت بوده است:
 
 

 
 
شهر لنگرود 11 نفر که از ابتدا تا به امروز جمعا 60 نفر
 
شهر چاف و چمخاله  4 نفر که از ابتدا تا به امروز جمعا 32 نفر
 
شهر شلمان 2 نفر که تا به امروز جمعا 17 نفر
 
شهر کومله 3 نفر که تا به امروز جمعا 13 نفر
 
شهر اطاقور 2 نفر که تا به امروز  جمعا 22 نفر
 
روستا های بخش مرکزی 69 نفر که تا به امروز جمعا 197 نفر
 
روستاهای بخش کومله 28 نفر که تا به امروز 73 نفر....
 
روستاهای بخش اطاقور 100 نفر که تا به امروز جمعا 270 نفر
 
جمع کل ثبت نامی از ابتدا تا به امروز 684 نفر بوده است.
 
گفتنی است از 684 نفر ثبت نامی 632 نفر مرد و 52 نفر خانم می باشند.
 
 
 
ثبت نام 450 داوطلب پنجمین دوره شوراهای اسلامی در رضوانشهر
 
 
عسکر حسنی پور گفت: تاکنون تعداد 450 نفر داوطلب پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهرها و روستاهای شهرستان رضوانشهر ثبت نام کرده اند.

وی ادامه داد: 34 نفر در حوزه شهری ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد، 18 نفر برای شهر رضوانشهر و 16 نفر هم برای شهر پره سر نام نویسی شدند که از مجموع ثبت نام شدگان در حوزه شهری 4 نفر زن و مابقی مرد هستند.

حسنی پور بیان کرد: برای حضور در رقابت های انتخاباتی در روستاهای این شهرستان نیز تا کنون 416 داوطلب شوراهای اسلامی در روستاهای دو بخش پره سر و مرکزی ثبت نام کرده اند که از مجموع ثبت نام شدگان در حوزه روستایی 12 نفر زن و مابقی مرد هستند.

وی با بیان اینکه یک روز تا پایان ثبت نام شوراهای اسلامی شهر و روستاها باقی مانده، گفت: نامزدهای انتخاباتی هر چه سریع تر برای ثبت نام به ستاد انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری و بخشداری ها مراجعه و از موکول کردن ثبت نام به ساعات پایانی خوداری کنند.
شهرستان رضوانشهر با دو بخش مرکزی و پره سر و حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

نام نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور از ساعت هشت صبح دوشنبه 30 اسفندماه سال 1395 در فرمانداری ها و بخشداری های گیلان آغاز شده و تا پایان وقت اداری یکشنبه ششم فروردین ماه جاری ادامه خواهد داشت.
 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار