خدام حرم مطهر رضوی به یاری حادثه دیدگان تصادف زنجیره‌ای محور مشهد- نیشابور شتافتند.
کد خبر: ۳۹۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷ 24 March 2017
به گزارش تابناک رضوی، رئیس اداره کفشداران آستان قدس رضوی با اعلام این خبر گفت: در پی حادثه تصادف زنجیره‌ای محور مشهد- نیشابور که طی آن حدود 60 خودرو با یک دیگر تصادف کردند، حادثه دیدگان در ایستگاه صلواتی جواد الائمه(علیه‌السلام) آستان قدس رضوی اسکان یافتند.
احمد میرزاده افزود: حادثه دیدگان با هماهنگی دستگاه‌های ذیصلاح و بوسیله اتوبوس‌های سپاه پاسداران از محل حادثه به ایستگاه صلواتی جواد الائمه(علیه‌السلام) ملک آباد منتقل شده‌اند و در این محل مورد پذیرایی خادمان حرم مطهر حضرت رضا(علیه‌السلام) قرار گرفته‌اند.
وی با بیان اینکه خدام بارگاه مطهر رضوی در این ایستگاه صلواتی تلاش دارند مناسب‌ترین شرایط را برای اسکان مطلوب حادثه دیدگان را فراهم آورند، عنوان کرد: با توجه به بارندگی امروز و سرمای هوا سیستم‌های گرمایشی فعال و حدود 160 تخته فرش نیز از حرم مطهر رضوی به این ایستگاه انتقال داده شده است؛ همچنین 5 هزار پرس غذا در وعده نهار و 3 هزار پرس در وعده شام میان حادثه دیدگان توزیع شده و برای وعده صبحانه فردا صبح نیز تدابیر لازم را اندیشیده‌ایم.
وی گفت: ایستگاه صلواتی جواد الائمه ویژه خدمت رسانی به حادثه دیدگان این تصادف زنجیره ای که عموماً زائران بارگاه مطهر رضوی بوده اند، فعال شده است.
گفتنی است؛ به علت بارندگی و ایجاد مه غلیظ در محور مشهد-نیشابور 60 خودرو بصورت زنجیره‌ای با یکدیگر تصادف کردند که متأسفانه طی آن ده‌ها تن مصدوم و یک نفر جان خود را از دست داد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار