مسئول کمیته حمل و نقل، برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی خبر داد:
مسئول کمیته حمل و نقل، برنامه ریزی و آمار ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از پنج میلیون و ۷۰۰ هزار مسافر به این استان خبر داد.
کد خبر: ۳۹۸۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳ 24 March 2017
به گزارش تابناک رضوی،ابراهیم نصری افزود: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۹۶ که ۲۵ اسفند ۹۵ بوده است، تا پایان روز سوم فروردین ماه جاری در مجموع پنج میلیون و ۷۳۳ هزار و ۸۹ نفر وارد استان خراسان رضوی شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، ۱۰ درصد افزایش را نشان می دهد.
وی ادامه داد: از این تعداد ۵۱۰ هزار و ۴۶۶ نفر معادل ۹ درصد از طریق ناوگان عمومی حمل و نقل جاده‌ای به خراسان رضوی سفر کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته، پنج درصد افزایش داشته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: همچنین چهار میلیون و ۹۱۲ هزار و ۵۲ نفر معادل ۸۵. ۶ درصد بوسیله خودروی شخصی به این استان سفر کرده اند که رشد ۱۳ درصدی را نشان می‌دهد.
وی همچنین درباره آمار ورود مسافر به مشهد طی ایام طرح نوروزی اظهار داشت: طی این مدت در مجموع سه میلیون و ۴۷۲ هزار و ۵۴۰ نفر وارد شهر مقدس مشهد شده اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۹ درصد رشد داشته است.
نصری افزود: از این تعداد، ۱۰.۵ درصد از طریق حمل و نقل عمومی جاده‌ای،۳.۹ درصد هوایی، ۵.۱ درصد از طریق ریل و ۸۰.۵ درصد با خودروی شخصی به مشهد الرضا (ع) عزیمت 
کرده اند.
وی ادامه داد: بر این اساس طی این مدت ۳۶۵ هزار و ۹۹۴ نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای و دو میلیون و۷۹۶ هزار و ۹ نفر با خودروی شخصی به مشهد مقدس سفر کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار