کد خبر: ۳۹۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 24 March 2017
تابناک گیلان / آزمون سراسری سال ۹۶، آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی و آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی پزشکی در تیرماه ۹۶ برگزار می شوند.

 آزمون های مختلفی در سال ۹۶ برگزار می شود و هر یک از ماه های سال به ترتیب زمان اعلام نتایج و برگزاری برخی از آزمون هاست.

آزمون سراسری سال ۹۶ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۶ تیرماه ۱۳۹۶ در حوزه های امتحانی مربوط برگزار می شود. در آزمون سراسری سال ۹۶ تعداد ۹۲۹ هزار و ۷۹۲ داوطلب با هم به رقابت می پردازند.

نتایج اولیه بصورت کارنامه از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش در دهه دوم مرداد ۹۶ اعلام می شود و انتخاب رشته اینترنتی نیز منحصراً از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش در همین زمان انجام می گیرد.

نتایج نهایی آزمون سراسری سال ۱۳۹۶ نیمه دوم شهریور ۹۶ منتشر می شود.

آزمون ارتقاء و گواهینامه تخصصی پزشکی بالینی (توسط دانشگاه های علوم پزشکی مجری) نیز ۱۵ تیرماه به صورت دانشگاهی برگزار می شود.

آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۶ در تمامی رشته ها به صورت یک مرحله ای (طی نوبتهای صبح و عصر) در روزهای ۲۲ و ۲۳ تیرماه ۹۶ در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می شود.

آزمون پذیرش دستیاری دندانپزشکی نیز همزمان در روز ۲۲ تیرماه ۹۶ برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار