کد خبر: ۳۹۷۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 22 March 2017

تابناک گیلان / در سومین روز از ثبت‌نام پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران، نماینده سابق مجلس، یکی از مجریان رسانه ملی، فرزند وزیر ورزش، برخی از اعضای فعلی و سابق شورا شهر و یکی از داوران مطرح فوتبال اقدام به نام‌نویسی کردند.

 سومین روز از ثبت‌نام نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران از ساعت هشت صبح در محل فرمانداری تهران آغاز شد.


۱۲:۲۷؛ثبت‌نام ۵۷۶نفر تاکنون در انتخابات شورای شهر تهران/ ۱۴درصد از داوطلبان خانم هستند


علی‌اصغر ناصربخت درمورد آمار ثبت نام کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران گفت: کسانی که تاکنون ثبت‌نام شان قطعی شده ۵۷۶نفر است که از این مقدار ۲۷نفر از نمایندگان ادوار پیشین شورا هستند. از مجموع ۵۷۶نفر ،۱۲نفر دارای مدرک دکتری و ۳۹نفر فوق لیسانس و مابقی مدرک لیسانس دارند. در این میان  شش نفر خانم و  ۲۹نفر آقا، زیر ۳۰سال هستند. تاکنون ۸۵ نفر خانم ثبت نام شان قطعی شده است.


 


۱۲:۲۴ ؛ثبت‌نام علیزاده طباطبایی


سید محمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری و عضو دوره اول شورای شهر تهران امروز با حضور در فرمانداری تهران اقدام به ثبت‌نام در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران کرد.


 


۱۰:۳۲؛نام‌نویسی محمدمهدی تندگویان


محمدمهدی تندگویان از اعضای کنونی شورای شهر تهران دقایقی پیش با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.


 


۹:۴۷ ؛ثبت‌نام داور فینال المپیک ۲۰۱۶


علیرضا فغانی با حضور در فرمانداری برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نام‌نویسی کرد.


3


۹:۳۶ ؛همراهی فرزند وزیر ورزش توسط دو قهرمان جوان


علیرضا سلطانی‌فر فرزند مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان دولت یازدهم به همراه بهداد سلیمی قهرمان وزنه‌برداری المپیک و حسن رنگرز قهرمانی کشتی جهان برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی کرد.


1


 


۸:۴۰؛ نام‌نویسی نماینده سابق مجلس


کمال‌ علی‌پور که در مجلس نهم نمایندگی مردم قائمشهر را بر عهده داشت، صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کرد.


 


۸:۳۰؛ ثبت‌نام مجری تلویزیون


در همان دقایق اولیه سومین روز از ثبت‌نام، سید عباس سجادی شاعر و مجری برنامه‌های فرهنگی شبکه چهار سیما با حضور در فرمانداری تهران اقدام به نام‌نویسی برای رقابت در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار