کد خبر: ۳۹۷۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۶ 22 March 2017
جانشین پلیس راهور ناجا گفت:‌ تا روز گذشته 145 نفر در جاده های کشور به علت تصادفات جان خود را در صحنه حادثه از دست داده اند.
 
سردار "موسی امیری " در حاشیه بازدید از ایستگاه پلیس راه رشت انزلی، با مهمان نواز خواندن مردم گیلان، گفت: با همكاری و تعامل پلیس و سایر دستگاه ها، تلفات تصادف در شهرهای استان گیلان به صفر رسیده و میزان تصادفات در جاده های استان كاهش یافته است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینكه در ٢٩ اسفند و اول فروردین تردد بیشتر از حد انتظار بوده، بیان داشت: آرامش و امنیت راه ها تنها با مشاركت مردم ممكن خواهد شد.

وی با تاكید بر اینكه در حال حاضر در بسیاری از راه های كوهستانی شمال و شمال غرب كشور شاهد بارش برف هستیم، خاطرنشان كرد: صبر و حوصله در سفر، بسیاری از خطرات را كاهش خواهد داد.

جانشین پلیس راهور ناجا با بیان اینكه بی احتیاطی و عدم توجه به جلو كشته شدن ١٤٥ نفر و مجروح شدن دو هزار و ٩٥٠ نفر در روزهای گذشته را در پی داشته است، اظهار داشت: این آمار زنگ خطر را برای جامعه به صدا درآورده است.

سردار موسی امیری با اشاره به اینكه استان گیلان جزو استان های قرمز كشور در زمینه تصادف موتورسیكلت است، تصریح كرد: روش های بازدارنده در این خصوص كافی نیستند و باید روش آموزش و فرهنگسازی را در پیش گرفت.

جانشین پلیس راهور ناجا با تاكید بر اینكه حجم سفرهای نوروزی در روزهای گذشته از همیشه بیشتر بوده است، خاطرنشان كرد: از شروع تعطیلات تا امروز در استان گیلان شاهد گره ترافیكی خاصی نبوده ایم.

سردار امیری با تصریح بر اینكه آمارهای اخیر در زمینه تصادفات هشدارآمیز هستند، اظهار داشت: راننده ها باید با التزام به قوانین، از تلخ شدن كام خانواده ها در نوروز جلوگیری كنند.
 
این مقام ارشد انتظامی تلاش شبانه روزی مأموران پلیس راهور را عامل برقراری ثبات در راه ها دانست و تاكید كرد: با همین مدیریت و همین مجاهدت، نوروز كم حادثه ای را پشت سر خواهیم گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار